וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות 20, במנהלת 19: המנהלת תכריע לגבי השער של אצילי

מנהלת הליגות היא זו שמחלקת את תואר מלך השערים ושם נקבע, על פי דו"ח הסטטיסטיקה ובניגוד לדו"ח השופט, כי שער השוויון מול נתניה היה עצמי של אואמו

תקציר הניצחון 1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי חיפה חגגה אתמול (שבת) ניצחון גדול 1:4 על מכבי נתניה שקירב אותה לעבר אליפות שלישית ברציפות, אבל שאלה אחת נותרה פתוחה: של מי היה שער השוויון?

כזכור, בדקה ה-56 נגח עומר אצילי כדור שפגע בגופו של מגן נתניה נאסים אואמו וחדר לרשת של איתמר ניצן. תחילה נרשם השער לזכות אצילי, לאחר מכן הודיעה מנהלת הליגות כי מדובר בשער עצמי והבוקר פורסם דו"ח השופט יגאל פריד, שהעניק את השער לאצילי, מי שהשלים מהפך שתי דקות לאחר מכן.

אחרי בדיקה של חברת "אינסטט" האחראית על הסטטיסטיקות עבור מנהלת הליגה, שהבהירה מעל לכל ספק כי הכדור שינה את מסלולו בעקבות הפגיעה באואמו, מתברר כי במנהלת יפנו להתאחדות כדי לתקן את הרישום וכך לאצילי יהיה גול אחד מהמשחק הזה ו-19 שערי ליגה בסך הכול, במקום 20 כפי שמופיע כעת באתר ההתאחדות.

המנהלת היא זו שאחראית על הסטטיסטיקות בליגת העל והלאומית וכן זו שמחלקת את תואר מלך השערים, עליו מתחרה אצילי יחד עם שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי (17) וג'ורג'ה יובאנוביץ' (15).

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא השווה את המאזן מהעונה שעברה. עומר אצילי/ברני ארדוב

לפיכך, אצילי רחוק עכשיו שער אחד ממאזנו בעונה שעברה, אז סיים כמלך השערים (20) ומלך הבישולים (10). הוא עדיין ניצב בראש טבלת המבקיעים עם 19 ובטבלת המבשלים מפגר בשניים אחרי ירדן שועה.

אתמול התייחס אצילי לאחר המשחק לכך שהשער נרשם כעצמי: "אמרו לי את זה עכשיו בחדר ההלבשה. אני נגחתי את הכדור, משום מה נתנו את זה כגול עצמי. לא משנה, מה שחשוב זה הניצחון. אני מרגיש טוב בחודש וחצי האחרונים, רואים את זה על הדשא. המטרה היא אליפות ואני מאמין שנעשה את זה. עוד שישה משחקים, שרק נמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully