וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מבהירים: אין שום שינוי במעמדו של קוז'וך, יאמן גם בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 9:42

למרות שנחל הפסד חמישי ברציפות, במועדון זוכרים למאמן שהוציא את הקבוצה מהתחתית והוביל אותה לפלייאוף העליון: "היינו צריכים להוביל 0:3 במחצית הראשונה"

תקציר ליגת העל: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

מכבי נתניה ממשיכה את המשבר שלה אחרי שהובסה 4:1 על ידי המוליכה מכבי חיפה אמש (שבת) ורשמה הפסד חמישי ברציפות. אלא שלמרות המפלה, בנתניה הצליחו להתעודד בעיקר מהיכולת במחצית הראשונה, כשהקבוצה שלטה לגמרי במשחק, הבקיעה שער במתפרצת קטלנית והגיעה לעוד מספר מצבים שלא נוצלו.

גם בפתיחת החצי השני רשם פטריק טוואמסי החמצה ענקית ונתניה לא הצליחה להגדיל את היתרון, עד שספגה צמד בזק מהירוקים ואז התפרקה עד הסיום.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יישאר גם בעונה הבאה. רן קוז'וך/ברני ארדוב

"היינו צריכים להוביל 0:2 או אפילו 0:3 במחצית הראשונה אבל החמצנו בלי הפסקה", אמרו בנתניה. "כשאתה מחמיץ כל כך הרבה מול מכבי חיפה, ועוד במחצית ראשונה טובה שלנו, אתה משלם על זה מחיר יקר". מי שבלט מאוד אמש וקיבל המון מחמאות, הוא הקשר איתן אזולאי שרשם משחק מצוין.

למרות ההפסד החמישי ברציפות והמשחק השישי ברציפות ללא ניצחון, מבהירים בנתניה שאין שום שינוי במעמדו של המאמן רן קוז'וך, וההודעה על כך שהוא ממשיך לעונה נוספת אמורה לצאת ממש בקרוב. במועדון מעריכים מאוד את עבודתו של קוז'וך וזוכרים שהוא זה שהוציא את הקבוצה מתחתית הטבלה, עד לפלייאוף העליון והמקום בחצי גמר הגביע. במחזור הקרוב תארח נתניה את הפועל באר שבע ולסגל יחזרו אביב אברהם ויובל שדה שסיימו לרצות עונש הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully