וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד נפצע, טן האח התלונן: "חייבים להגן על השחקנים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מודאג מהמצב של כוכבו ("זה לא נראה טוב") והאשים את הלו"ז הצפוף: "לא ייתכן שנשחק שלוש פעמים בשישה ימים"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על אברטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד עשתה היום (שבת) עוד צעד לעבר הבטחת הכרטיס לליגת האלופות כשניצחה 0:2 את אברטון במחזור ה-30 בפרמיירליג, אבל יצאה מודאגת בעקבות פציעתו של מרכוס רשפורד. הכוכב הגדול של הקבוצה נפגע במפשעה ונאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-80, אך למרות הכאב ניצל את ההזדמנות כשדידה החוצה וביצע מחווה נאה כשהעניק את החולצה לילד נרגש ביציע.

לשדים האדומים מצפה חודש קריטי בשלוש מסגרות שונות, כשביום חמישי הם יארחו את סביליה לרבע הגמר הראשון בליגה האירופית, שבוע לאחר מכן יהיה הגומלין, ב-23 באפריל יהיה חצי גמר הגביע מול ברייטון ובחלוף ארבעה ימים קרב ישיר מול טוטנהאם בחוץ על המקום ברביעייה.

המאמן אריק טן האח הודה בסיום: "נחכה לבדיקות של רשפורד, כרגע זה לא נראה טוב. זה שוב קורה בגלל לוח הזמנים הצפוף. לא ייתכן שנשחק שלושה משחקים בשישה ימים, חייבים להגן על השחקנים".

טן האח החמיא לברונו פרננדש שניהל את העניינים במרכז השדה וחילק מסירות נפלאות: "הוא היה מבריק, ללא ספק השחקן הטוב על המגרש היום". על סקוט מקטומיניי שכבש שער ליגה ראשון: "שחקן נהדר, אישיות נהדרת. אני כל כך שמח שיש לי אותו בסגל. הוא נותן הכול ומעולם לא מוותר, זה נהדר".

על המשחק אמר: "הייתה הופעה מבריקה שלנו. זה היה משחק שלישי בשישה ימים ובכל זאת סיפקנו את הסחורה. זו מחמאה אדירה לקבוצה. שיחקנו טוב מאוד עם הכדור ובלעדיו. אנחנו רק צריכים להיות יותר חדים, יותר קטלניים ברחבה. יכולנו לגמור את המשחק הזה עוד במחצית הראשונה".

עוד בוואלה!

ניצחון קל, דאגה רבה: 0:2 ליונייטד על אברטון, רשפורד נפצע

לכתבה המלאה
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מוטרד לפני חודש מכריע. אריק טן האח/רויטרס

הבלם הארי מגווייר, שחזר להרכב אחרי כחודשיים: "נפלא להוביל את הבחורים בכניסה לאולד טראפורד, לשמור על שער נקי ולהשיג את שלוש הנקודות. יש לי אחריות לוודא שהמועדון יצעד קדימה, ללא קשר לעובדה אם אני משחק או לא. אני מרגיש שאני בכושר טוב בנבחרת ובקבוצה. אני מודע לכך שיש תחרות טובה על העמדה שלי ומכבד את זה. יש כאן ארבעה בלמים בינלאומיים ברמה גבוהה וכולנו דוחפים זה את זה למקסימום".

על חזרתם של אנתוני מרסיאל וכריסטיאן אריקסן, אמר הבלם: "זה ענק. כמו שאמרתי בנוגע לבלמים, אנחנו צריכים תחרות גבוהה על כל עמדה. נהדר שאנתוני חזר וכבש, וכריסטיאן נכנס ועזר לנו לסגור סיפור במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully