וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הראשון של ברק בכר? מיליבוייביץ' על סף חתימה בכוכב האדום

ימים ספורים אחרי שנכתב על מועמדות הקשר ורצונו של הישראלי לצרפו, כעת נטען שהכל סוכם ושהוא יצטרף עם סיום חוזהו בקריסטל פאלאס

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

עד כמה מעורב ברק בכר בהכנות של הכוכב האדום בלגרד לעונה הבאה? הקבוצה הסרבית שבקרוב צפויה לזכות רשמית באליפות נוספת ולהבטיח השתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות מבלי לעבור את שלבי המוקדמות, כפי שנאלצה העונה והודחה על ידי מכבי חיפה, על סף צירופו של הקשר לוקה מיליבוייביץ'.

כבר בתחילת השבוע פורסם בתקשורת בסרביה על מעורבותו של בכר בבניית הסגל לעונה הבאה וגם אז הוזכר שמו של שחקן קריסטל פאלאס האנגלית כמי שכבר סיכם עקרונית את תנאיו, אבל כעת נכתב בכותרת הראשיות בתקשורת הסרבית על כך שחזרתו של הקשר היא כמעט עובדה מוגמרת - בין אם אכן יהיה זה בכר שיאמן את הקבוצה או שלא.

לוקה מיליבוייביץ', קשר קריסטל פאלאס. Paul Harding, GettyImages
הרכש הראשון של ברק בכר?/GettyImages, Paul Harding

מיליבוייביץ', שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-32, שיחק עונה אחת בכוכב האדום בלגרד לפני כעשור, בעונת 2012/13, אבל ממנה המשיך לאנדרלכט, שיחק שלוש שנים באולימפיאקוס ובינואר 2017 הגיע לקריסטל פאלאס האנגלית, שרכשה אותו עבור 15 מיליון יורו ושאותה לימים גם הוביל בתור קפטן המועדון.

מיליבוייביץ' מסיים את חוזהו בתום העונה ולא ימשיך בשורות העיטים, כך שהדרך חזרה לכוכב האדום בלגרד סלולה. העונה הוא איבד את מקומו בהרכב קריסטל פאלאס ורשם רק 411 דקות ב-13 הופעות שרשם בפרמיירליג, מבלי שבישל או כבש. בסך הכל ב-193 הופעות בכל המסגרות בקריסטל פאלאס הבקיע 29 שערים ובישל עוד שישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully