וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרנק למפארד הוא המגן האנושי של בולי, כך הוא מגן על עצמו"

בממלכה ניסו להסביר את ההחלטה של בעלי צ'לסי למנות את הכוכב הגדול בתולדות המועדון למנג'ר החדש, על אף שפוטר מאימון הבלוז לפני כשנתיים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 0:0/ספורט1

צ'לסי הצליחה להדהים את עולם הכדורגל כשהודיעה אתמול (חמישי) על חזרתו של פרנק למפארד לאימון הקבוצה. קשר העבר, שלמעשה נחשב לגדול שחקני המועדון בתולדותיו וכידוע כבר זכה לאמן את הבלוז ופוטר בינואר 2021, מחזיק לעת עתה בתפקיד המאמן עד תום העונה ובממלכה ניסו להסביר מדוע החליט הבעלים טוד בולי לתת לו את המושכות, אחרי שכבר נפרד העונה מתומאס טוכל ומגרהאם פוטר.

"בולי נמצא בצ'לסי כבר 11 חודשים ובמהלכם הוא פשוט קרע את המועדון, ניתק אותו מאנשים חשובים שהיו במערכת", נכתב ב"דיילי מייל, "פרנק למפארד הוא המגן האנושי שלו, כך הוא בוחר להגן על עצמו".

מנג'ר אברטון פרנק למפארד. Gareth Copley, GettyImages
"מגן אנושי". למפארד/GettyImages, Gareth Copley

למפארד ערך אתמול מסיבת עיתונאים קצרה לאחר הצגתו והבהיר שהוא חזר "כי המועדון שלי קרא לי", נראה מאוד מחויך ומפויס בידיעה שהצלחה גדולה עשויה להשאיר אותו בתפקיד גם בעונה הבאה. לאור מצבה של צ'לסי בליגה, המטרה היחידה שנותרה היא למעשה ליגת האלופות - שם לבלוז מצפים כעת שני מפגשים מול ריאל מדריד ברבע הגמר, תחילה בברנבאו ביום שלישי. מחר (שבת, 17:00, ספורט1) צ'לסי תתארח אצל וולבס.

נזכיר כי רק לפני כשלושה חודשים פוטר למפארד מאברטון, שעדיין נלחמת על חייה. ביום שני אברטון חילצה נקודה מטוטנהאם הודות לשער בתוספת הזמן ובמועדון אמרו השבוע ש"עם למפארד בטוח היינו מפסידים", אבל בולי וצ'לסי החליטו בכל זאת להפקיד את המועדון בידי האדם הנערץ על האוהדים לפחות עד תום העונה

"בולי זקוק לכל השגרירים של המועדון כדי לנסות להשכיח את העובדה שכרגע צ'לסי אפילו לא בין ארבע הקבוצות הלונדוניות הבכירות", נכתב לסיכום ב"דיילי מייל" על ההחלטה להחזיר את הסמל הגדול של צ'לסי. כמובן שפיטוריו לפני כשנתיים מצ'לסי היו בעידן שלפני טוד בולי, שרק רכש את המועדון בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully