וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טולוז עלתה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע הצרפתי ותפגוש את נאנט

1:2 דרמטי על אנסי מהליגה השנייה שלח את העולה להופעה היסטורית בגמר, שם מחכה לה מחזיקת הגביע שניצחה ברביעי 0:1 את ליון

תקציר ניצחונה של טולוז 1:2 על אנסי בחצי גמר הגביע הצרפתי/ספורט1

נאנט מול טולוז - זה יהיה גמר הגביע הצרפתי לשנת 2023. יממה אחרי שמחזיקת הגביע הבטיחה הופעה שנייה ברציפות בגמר עם 0:1 על ליון, טולוז עלתה הערב (חמישי) לראשונה בתולדותיה בזכות 1:2 דרמטי בחוץ על אנסי מהליגה השנייה. הגמר ייערך ב-29 באפריל בסטאד דה פראנס והזוכה תבטיח מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, למרות שבליגה שתיהן קרובות יותר לקו האדום.

שחקני טולוז חוגגים. OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP, GettyImages
שחקני טולוז חוגגים/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP

אנסי - טולוז 2:1

ב-1985 ו-2009 היא נעצרה בחצי הגמר, אבל פעם שלישית גלידה עבור טולוז שבעונת החזרה שלה לליגה הבכירה גם חוגגת גמר גביע היסטורי. אנסי, שבעונה שעברה עוד שיחקה בליגה השלישית וכיום נמצאת בתחתית הליגה השנייה, הדהימה בפנדלים ברבע הגמר את מארסיי בסטאד ולודרום וכמעט הפתיעה גם בחצי הגמר הראשון בתולדותיה, אבל הקסם פג בסופו של דבר. ברנקו ואן דן בומן, מלך הבישולים ההולנדי של טולוז, הרים מצד ימין בדקה ה-36 וזקאריה אבוחלאל נגח פנימה מקרוב. השוויון של אנסי הגיע בתוספת הזמן של המחצית, כאשר אלכסי בוסטי הוכשל על ידי גבריאל סואסו ודייק מהנקודה הלבנה. כשנראה היה שהמשחק בדרך להארכה, הגיעה שגיאה אומללה של המגן ארנולד טמאנפו, והמחליף פארס שעיבי עט על המציאה והקפיץ פנימה בדקה ה-85. המארחים כבר חגגו שוויון בדקה ה-91 עם שער מרהיב של מואיז סאהי, אבל הוא היה בנבדל ואנסי נפרדה מהגביע עם שברון לב.

עוד בוואלה!

"זה לא קיליאן סן ז'רמן": אמבפה בביקורת על המועדון

לכתבה המלאה
לודוביק בלאס שחקן נאנט. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
שער מהסרטים. לודוביק בלאס/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

נאנט - ליון 0:1

האורחת קיוותה לחזור לגמר 11 שנה אחרי הזכייה החמישית והאחרונה שלה, אבל לורן בלאן הפסיד לחבר הטוב אנטואן קומבוארה שממשיך ברצף הנדיר בגביע. נאנט עם 11 ניצחונות רצופים במפעל בו זכתה בעונה שעברה והיא רחוקה משחק אחד משתי הנפות בזו אחר זו, כפי שעשתה ב-1999 ו-2000. שוער המשנה רמי דקאן, אחד מכוכבי המסע בגביע, נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-33, אבל אלבן לאפון נכנס ושמר על שער נקי, ובהתקפה היה זה לודוביק בלאס שהכריע עם שער מרהיב בדקה ה-57. הפליימייקר המצוין הוריד בחזה כדור ששלח לרחבה פביאן סנטונז, הסתובב ומהאוויר, תחת הלחץ, ירה בשמאל אל הרשת מ-12 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully