וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו השווה בדקה ה-95, שלושה מורחקים בדרמה בדרבי ד'איטליה

חלוץ אינטר קבע 1:1 מהנקודה הלבנה בחצי הגמר הראשון, השתיק את הקהל וספג צהוב שני. אוסאסונה עלתה לגמר הגביע בספרד

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:1/ספורט1

כאשר חרב הפיטורים מונחת על צווארו ויש כבר ארבעה מועמדים להחליפו באינטר, סימונה אינזאגי עמד הערב (שלישי) בקושי במבחן הראשון שלו כשאינטר חילצה 1:1 מול יובנטוס בדקה ה-95 והעבירה את ההכרעה בחצי גמר הגביע האיטלקי לסן סירו. מחזיקת הגביע תארח את הגומלין ב-26 באפריל ותנסה להעפיל לגמר מספר 15 בתולדותיה וגם לנקום ביובה על ההפסד 1:0 בדרבי ד'איטליה בליגה לפני פחות משלושה שבועות.

הגברת הזקנה הגיעה במומנטום מצוין, אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל אנחל די מריה החמיץ בדקה הרביעית וגם דושאן ולאחוביץ' נותר מתוסכל. אצל הנראזורי, היו אלה מרצלו ברוזוביץ' שנעצר אצל מתיאה פרין (33) והמגן פדריקו דימרקו שנבלם בגלישה מצוינת של ברמר לפני ההפסקה.

רומלו לוקאקו החליף את אדין דז'קו בדקה ה-68 במטרה להשיג הכרעה, והפך לאיש המרכזי בערב שהפך ממשמים לדרמטי. תחילה, הרמה של אדריאן ראביו בדקה ה-83 חלפה על פני הגנת הנראזורי והגיעה לרגלי המגן הימני חואן קואדרדו, שבעט מזווית אלכסונית כדור חזק אל הרשת. אינטר לחצה כדי להשוות ובתוספת הזמן דנזל דומפריס נגח ברחבה וברמר שגה ונגע בכדור בידו. לוקאקו דייק מהנקודה הלבנה, מנע משחק רביעי ללא שער לאינטר, אבל גם התגרה בקהל בתנועות השתקה וגרם למהומה שהובילה להרחקתו.

הבלגן נמשך לאחר שריקת הסיום, כאשר קואדרדו התעמת עם שוער אינטר סמיר הנדנוביץ' וגם שניהם ספגו כרטיסים אדומים ויחמיצו את הגומלין.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר משתיק את אוהדי יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
כבש והחל בבלגן. רומלו לוקאקו/GettyImages, Valerio Pennicino

בספרד אוסאסונה עלתה לגמר אחרי 1:1 בחוץ נגד אתלטיק בילבאו בגומלין. המשחק הראשון הסתיים ב-0:1 לאוסאסונה והערב בילבאו הפעילה לחץ כבד כדי לבצע מהפך ולא הצליחה. איניאקי וויליאמס קבע 0:1 בדקה ה-33, אבל בילבאו לא הצליחה לכבוש את השני והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-116 פאבלו איבנייס השווה ל-1:1 ואוסאסונה השלימה 1:2 בסיכום המשחקים ועלתה לגמר השני בתולדותיה. ב-2005 היא הפסידה לבטיס במשחק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully