וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"4 מאמנים מועמדים להחליף את אינזאגי": יובנטוס תחרוץ את גורלו?

באיטליה דווח כי עתידו של מאמן אינטר יוכרע בשלושת משחקי הנוקאאוט הקרובים, בשלישי (22:00, ספורט4): חצי גמר הגביע אצל הגברת הזקנה

תקציר הליגה האירופית: פרייבורג - יובנטוס 2:0/ספורט 1

פחות משלושה שבועות אחרי שיובנטוס גברה 0:1 על אינטר בדרבי ד'איטליה במסגרת הסרייה A, שתי הקבוצות תיפגשנה פעם נוספת למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי מחר (שלישי, 22:00 בספורט4). לגברת הזקנה זו הזדמנות להתקרב לא רק לתואר, אלא גם לכרטיס לליגה האירופית שאולי היא לא תצליח להשיג דרך הליגה בגלל עונש הפחתת הנקודות שהוטל עליה, אך מסתמן כי יותר מכולם, המשחק יהיה קריטי למאמן אינטר סימונה אינזאגי.

ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב אתמול שאינזאגי חייב להשיג תוצאות טובות בשלושת משחקי הנוקאאוט הקרובים - מחר מול יובה ובהמשך במפגש הכפול עם בנפיקה ברבע גמר ליגת האלופות - כדי לשמור על משרתו בעונה הבאה. היום הוסיפו בעיתון האיטלקי מיהם ארבעת המועמדים להחליפו במקרה שלא ימשיך לאמן את אינטר: רוברטו דה זרבי שחתום בברייטון עד 2026, טיאגו מוטה שנמצא תחת חוזה בבולוניה לשנה נוספת, אנטוניו קונטה שפוטר זה עתה מטוטנהאם ודייגו סימאונה שאמור לאמן את אתלטיקו מדריד עד סוף העונה הבאה.

רומלו לוקאקו עם סטפן דה פריי אינטר. רויטרס
אינטר במומנטום רע מאוד/רויטרס

אינטר, שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים ובשלושת האחרונים אפילו לא מצאה את הרשת, כאשר בליגה האיטלקית היא עומדת על שלושה הפסדים רצופים ובשל כך ירדה מהמקום השני לרביעי, תחסר את מילאן שקריניאר שפצוע בגב ובספק למשחק נמצא הקאן צ'לחנוילו שחזר מנבחרת טורקיה עם פציעת שריר.

יובנטוס סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וניצחה בשמונה מתשעת האחרונים, כאשר בשלושה האחרונים שמרה על רשת נקייה. על אינטר היא גברה פעמיים העונה בליגה. מלבד פול פוגבה ופדריקו קייזה, המאמן מסימיליאנו אלגרי יחסר גם את הקפטן לאונרדו בונוצ'י. מי שאמור לחזור להרכב הוא אנחל די מריה שלא פתח ב-0:1 על ורנה בשבת, כשדושאן ולאחוביץ' אמור לפתוח בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully