וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "תוצאה מתסכלת, היינו הרבה יותר טובים מהם"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 22:58

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה מהיכולת מול מכבי חיפה: "לא זוכר מצב אחד שלהם חוץ מהשער". זהבי: "שיחקנו כדורגל שהקהל אוהב לראות"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

אחרי שיצאה מהמיני משבר שלה וחיברה שני ניצחונות רצופים על מכבי נתניה והפועל ירושלים, מכבי תל אביב קיוותה להשלים ניצחון כפול על מכבי חיפה היריבה הגדולה. היא שלטה במחצית הראשונה ועלתה ליתרון משער של יובאנוביץ'. אלא שבמחצית השנייה הירוקים השתלטו על המשחק ועבדולאי סק עשה צדק וקבע 1:1 בבלומפילד. מכבי תל אביב, שהביסה 0:3 את הירוקים במשחק אולי הכי טוב שלה העונה במפגש הקודם, רצתה שוב לנצח ואולי לצמק את הפער מיריבתה לשבע נקודות, אבל בסופו של דבר לא היתה ראויה ליותר מתיקו במשחק הזה.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר, עם מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. אריאל שלום
נפרדו ללא הכרעה. קראנקה ובכר/אריאל שלום

קראנקה סיכם: "התוצאה מתסכלת, היינו הרבה יותר טובים מהיריבה. עשינו הכול, אבל הם כבשו מקרן במצב היחיד אליו הגיעו. אני מרוצה מהשחקנים, לדעתי היינו יותר טובים לכל אורך המשחק. אני לא זוכר מצב אחד של מכבי חיפה חוץ מהשער".

המאמן הוסיף: "אני מרוצה מהמחויבות והמאמץ של השחקנים, ומכך שאנחנו משתפרים בכל משחק. מאבק האליפות? יש לנו משחק חשוב נגד הפועל באר שבע וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו".

ערן זהבי אמר על איבוד היתרון: "מתסכל, אבל חשוב שעשינו משחק טוב - בעיקר במחצית הראשונה. שיחקנו כדורגל שהקהל אהב לראות וגם אנחנו נהנינו ממנו. במחצית השנייה הם דחפו את כל הכלים ההתקפיים. ספגנו במצב נייח, זה קצת נאיבי מצידנו".

זהבי המשיך: "אנחנו קבוצה מאוד ביתית ולא רק למכבי חיפה קשה פה. אנחנו מאוד רוצים לשמור על זה. חבל שלא הצלחנו לנצח, זה היה נותן לנו דחיפה וקצת שם רגליים למכבי חיפה".

על הנבחרת: "צפיתי כאוהד, אני תמיד רוצה שהנבחרת תצליח. אני מתעסק במה שחשוב כרגע וזו מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully