וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "לא באנו לטייל בפלייאוף", קוז'וך: "משבר שנדע לצאת ממנו"

מאמן הפועל ירושלים אחרי קטיעת רצף ההפסדים: "להפועל ירושלים אין זכות קיום בלי שחקני בית, נותן אוויר וביטחון הניצחון". בדש: "המטרה זה מקום רביעי"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:2 בחוץ על מכבי נתניה/ספורט1

הפועל ירושלים חזרה הערב (שלישי) למסלול הניצחונות עם 0:2 יקר על מכבי נתניה שנותרה ללא ניצחון בחמשת במחזורים האחרונים, ועם הפסד רביעי ברציפות היהלומים כבר במקום השישי והאחרון בפלייאוף האחרון. כרם זועבי בן ה-16 שעלה מהספסל השפיע ישירות על המשחק כשסחט את הפנדל הראשון וג'ורדן בוטאקה סחט גם הוא ותרגם זאת לשני של האורחת.

עוד בכדורגל ישראלי

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים/דני מרון

זיו אריה אחרי הניצחון: "אמרתי לשחקנים במחצית שבנתניה זה קצב מטורף. יש להם המון איכויות. רצינו לעשות דברים יותר טובים עם הכדור. אחרי שלושה הפסדים באנו לעשות משהו טוב בפלייאוף הזה, לא באנו לטייל. שמח שבסוף ניצחנו. כרם? גם אם יגיעו עוד משקיעים, להפועל ירושלים אין זכות קיום בלי שחקני בית. לא נהיה מכבי חיפה ולא מכבי תל אביב ולא הפועל באר שבע. אנחנו צריכים להישען עליהם, כמו גוני שנמכור או שישארו. לא הייתי בטוח שיעמוד בקצב, היה לו קשה, אבל הוא עשה פעולה מכריעה".

על היציאה מהמשבר וקטיעת רצף ההפסדים: "פרט למשחקים בודדים שיחקנו טוב. גם אם הסיבוב השני ניצחנו רק פעמיים, היינו טובים הרבה משחקים. לשחקנים האלה מגיע לנצח, תבואו תראו את הגישה שלהם. זה נותן לי אוויר וביטחון".

גיא בדש על הפנדלים: "בוטאקה ביקש ונתתי לו. קיבלתי את האישור של זיו. מגיע לו, הוא עובד קשה וזה היה חשוב שזה ייתן לו תחושה טובה. אלו היו שני משחקים ביכולת פחות טובה וטובה לפרקים. גם היום לא משחק גדול, מאוד קצבי עם בלאגן, אבל ברגע שהבקענו את הפנדל נוצרו שטחים ויכולנו להבקיע עוד. ניצחון חשוב מאוד".

על העתיד והסגל שעשוי להוביל לאירופה: "צריכים להתחבר המון דברים. מכבי יצטרכו לקחת את הגביע. מה שתלוי בנו נעשה, המטרה זה מקום רביעי. ננסה להתחרות מול אשדוד ונתניה ולסיים מעליהן".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. דני מרון
אופטימי שייצאו מהמשבר. קוז'וך/דני מרון

רן קוז'וך סיכם הפסד רביעי ברציפות: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ומאומנת. נצטרך להסיק מסקנות. זה לא המשבר הראשון שלנו, זה השלישי. כשלקחתי את הקבוצה היינו במקום האחרון, לא רואה משבר גדול מזה למכבי נתניה. ידענו לצאת מכל משבר, זה לא נעים ואפילו גרוע הרצף השלילי הזה. זה עוד משבר שנדע לצאת ממנו חזקים. בכל חיים של קבוצת כדורגל יש תנודתיות, בטח שאנחנו לא מהמועדונים הגדולים כיום בישראל. נתקן ונחזור חזקים יותר".

לקראת מכבי חיפה וגביע המדינה: "זה המשחק הכי קשה בליגה. אנחנו רואים שכל המשחקים בפלייאוף העליון קשים מאוד. מחר זה יום חדש".

איתן אזולאי סיכם: "אנחנו בתקופה פחות טובה. צריכים להסתכל קדימה לקראת מכבי חיפה. גם בתחילת שנה היינו לא טובים ואז התעוררנו על עצמנו. עכשיו גם תקופה לא טובה, נצא מזה. חיפה? בטח שאפשר להוציא משם משהו. אנחנו נגיע ונוציא שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully