וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הגיע הזמן שננצח קלאסיקו". צ'אבי: "הם פייבוריטים"

ריאל מדריד צריכה למחוק פיגור 1:0 בקאמפ נואו כדי לעלות לגמר גביע המלך (רביעי, 22:00, ספורט4): "לא נלך על כל הקופה כדי לכבוש, לא נשנה את השיטה". פאטי צפוי לפתוח, מאמנו חושש: "ריאל רגילה לקאמבקים"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

ריאל מדריד מתכוננת לקרב על הכבוד הרמוס. הבלאנקוס יתארחו מחר (רביעי, 22:00, ספורט4) אצל ברצלונה בקאמפ נואו, לקלאסיקו נוסף שיכריע את זהות העולה לגמר גביע המלך. הקטלאנים מגיעים למשחק עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בברנבאו, וקרלו אנצ'לוטי יודע שזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלו להרוויח מחדש את האמון של הקהל. הקרב על האליפות כבר הוכרע מעשית לטובת ברצלונה, ואיבוד תואר נוסף של ריאל יציב את המאמן בעמדה בעייתית למדי.

אנסו פאטי, ברצלונה. Silvestre Szpylma/Quality Sport Images, GettyImages
יקבל את הקרדיט? פאטי/GettyImages, Silvestre Szpylma/Quality Sport Images

ברצלונה

ניצחון של בארסה ישווה את מאזן הניצחונות שלה לזה של ריאל בקלאסיקו עם 101 ניצחונות, אבל זה לא אמור להיות אתגר קל במיוחד עבור צ'אבי. עוסמאן דמבלה ואנדראס כריסטנסן מושבתים, וכל הסימנים מראים שגם פרנקי דה יונג הפצוע לא יוכל לשחק. בהיעדרו, צ'אבי מתלבט אם לשמור על מערך הקשרים המעובה איתו פתח מול אלצ'ה, או שמא לחזור ל-4-3-3. גאבי צפוי לחזור להרכב, ומי שעשוי לשמור על מקומו ב-11 הוא אנסו פאטי שמציג יכולת משופרת בתקופה האחרונה. פרנק קסייה מועמד לפתוח גם כן, ואם זה יקרה, הוא יתפוס את מקומו של פאטי ויפתח לצד גאבי.

"ניצחנו את מדריד בשלושת המשחקים האחרונים, ברור לי שהם רוצים לנקום", אמר צ'אבי. "צריך להראות ששוב אפשר לנצח אותם, ולנצל את זה שאנחנו משחקים בבית. ננסה לשחזר את מה שעשינו בגמר הסופרקופה ובליגה. זה לא יהיה קל. ריאל מדריד היא עדיין הפייבוריטית. היא יכולה לנצח אותנו, היא כבר רגילה לקאמבקים. נצטרך להיות אמיצים כדי להגיע לגמר. אנחנו מאוד רעבים לתארים. לבנדובסקי? הוא לא כבש בכמה משחקים, אבל הוא תורם במקומות אחרים".

הרכב משוער: מארק אנדרה טר סטגן, רונלד אראוחו, ז'ול קונדה, מרקוס אלונסו, אלכס באלדה, סרחיו בוסקטס, גאבי, סרג'י רוברטו, ראפיניה, רוברט לבנדובסקי, אנסו פאטי.

עוד בוואלה!

ההצעה, והאזהרה: ברצלונה מתכוננת ל"מבצע מסי" במשנה זהירות

לכתבה המלאה
אנטוניו רודיגר, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
חוזר ישירות להרכב. רודיגר/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

ריאל מדריד

הבלאנקוס מגיעים כאמור בלחץ גדול למשחק, בידיעה שרק ניצחון בקאמפ נואו ומהפך בסיכום הכללי יציל משהו מהעונה שלהם בזירה המקומית. פרלאן מנדי ימשיך להיעדר, אבל אנטוניו רודיגר שנעדר ממשחק הליגה האחרון בשל פציעה צפוי לחזור, וככל הנראה גם יפתח. דני קרבחאל, פדה ואלוורדה ולוקה מודריץ' שנחו במשחק הליגה, מיועדים אף הם להרכב, והתלבטות נוספת של אנצ'לוטי נוגעת לרודריגו, שבלט במפגש הראשון בברנבאו. הברזילאי עשוי לפתוח, אבל המאמן מתלבט אם לשמור אותו לחלק האחרון של המשחק, מתוך הנחה שההכרעה תיגרר ל-120 דקות.

"אנחנו במצב טוב, ממוקדים ועם מוטיבציה", אמר אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים. "זה כמו גמר בשבילנו, וננסה להגיע לגמר נוסף. חשוב שנתחיל טוב, שנלחץ גבוה. זה לא משחק להשתגע בו, לא נלך על כל הקופה כדי לכבוש ולא נשנה את השיטה. השחקנים יודעים שיש תחרות גדולה בסגל הזה. המשחק הזה מאוד שוויוני, הוא יוכרע על ידי הפרטים הקטנים. הגיע הזמן שננצח בקלאסיקו".

הרכב משוער: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר, דייויד אלאבה, פדריקו ואלוורדה, לוקה מודריץ', אדוארדו קמאבינגה, ויניסיוס, קארים בנזמה, רודריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully