וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות על דונצ'יץ', דאלאס תרים ידיים ותשבית אותו ואת קיירי?

לפי סטיבן איי סמית', "לוקה הוא הבעיה, לא קיירי". המאבס שוקלים לוותר על הפליי-אין, בניסיון לשמור על בחירת הדראפט שלהם

קצת פחות משבוע נותר לעונת ה-NBA, ודאלאס בצרות צרורות. שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים דרדרו את המאבס למקום ה-11 במערב, ובעוד לוקה ודונצ'יץ' רחוקים משחק אחד בלבד מאוקלהומה סיטי העשירית, למעשה - מדובר בשניים: אם שתי הקבוצות יסיימו במאזן זהה, הת'אנדר ישיגו את הכרטיס לפליי-אין בזכות שובר-שוויון פנימי.

על כן, שוקלים כעת בדאלאס להשבית את דונצ'יץ' וקיירי אירווינג בשלושת המשחקים האחרונים של העונה הסדירה, ובכך להרים ידיים סופית במירוץ לפליי-אין. אחת הסיבות לכך היא הדראפט הקרוב - אם המאבס יהיו מספיק חלשים כדי להשיג בחירת טופ 10, הם ישמרו עליה. אם יבחרו מחוץ לטופ 10, הם ייאלצו לשלוח את הבחירה לניו יורק, כחלק מעסקת קריסטאפס פורזינגיס ב-2019.

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. Kevin C. Cox, GettyImages
מה יהיה? דונצ'יץ'/GettyImages, Kevin C. Cox

עוד ב-NBA

אם כך, בהחלט ייתכן שאירווינג רשם את משחקו האחרון כשחקן דאלאס. הרכז שהגיע מברוקלין יהפוך שחקן חופשי בקיץ, ובעוד המאבס צפויים לנסות להשאירו, בארצות הברית טוענים שהוא יחליט על עתידו רק במהלך הפגרה. לפי מארק שטיין, "הסימנים המוקדמים מראים שהישארות בחוזה ארוך טווח בהחלט סבירה, אך דאלאס בלחץ מחוסר הבהירות שיוצאת מצד אירווינג".

בעוד רוב החצים בשבועות האחרונים מופנים כלפי אירווינג, גם דונ'ציץ' לא חסין לביקורות. "אין לי מילה אחת רעה להגיד על קיירי", אמר סטיבן איי סמית'. "הוא לא הבעיה של דאלאס. הוא קולע 26 נקודות למשחק, קולע באחוזים טובים, הוא כלי התקפי שאפשר לסמוך עליו. הוא הביא לדאלאס מה שציפו ממנו. מעל לוקה יש סימן שאלה ענק. זה לא עניין סטטיסטי. הוא הולך להפוך לשחקן הראשון מאז לברון ב-2004/05 שקולע 2,000 נקודות, מוריד 500 ריבאונדים ומחלק 500 אסיסטים בעונה. הוא מדוכא לא רק אחרי משחקים, אלא גם במהלך המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully