וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוקח את הצ'אנס? המשחק שהראה את "הצד השני של המטבע" של אבדיה

הפורוורד מקבל יותר כדורים וחופש פעולה בהיעדר הכוכבים, אבל ההגנה הקשוחה של הניקס חשפה את מגרעותיו: "חייב לתרום יותר בהתקפה. ארבעת המשחקים הקרובים יהיו חשובים מאוד". בינתיים וושינגטון מכתירה צעיר אחר לתואר השחקן המשתפר של העונה

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

העונה המאכזבת של וושינגטון וויזארדס קיבלה הלילה (בין ראשון לשני) חותמת סופית. ההפסד 118:109 לניקס קבע סופית שהוויזארדס יישארו מחוץ לפליי-אין, וגם העונה לא יגיעו לפלייאוף. וושינגטון לא הגיעה לפלייאוף שנתיים רצוף, ולמעשה היא כבר ויתרה על העונה לפני מספר שבועות, כשהחליטה להשבית את הכוכבים בשל פציעות.

גם הלילה הוויזארדס חסרו ארבעה שחקני חמישייה - בראדלי ביל, קייל קוזמה, קריסטאפס פורזינגיס ומונטה מוריס - ובהיעדרם הצעירים קיבלו הזדמנות לבלוט. דני אבדיה ניצל אותה באופן חלקי בלבד. הוא פתח בחמישייה, שיחק 34 דקות וסיים עם 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-3 חטיפות. מצד שני, אבדיה קבע שיא אישי שלילי ב-NBA עם לא פחות מ-8 איבודים, כשההגנה הקשוחה של הניקס חושפת את המגרעות שלו בהתקפה העומדת, ומקשה עליו מאוד. אבדיה גם סיים עם 4 עבירות. בסך הכל, למרות שאבדיה רשם סדרה של משחקים טובים בתקופה האחרונה, בשני המשחקים האחרונים הוא שוב מראה חוסר יציבות. את המשחק הקודם מול אורלנדו הוא סיים עם 6 נקודות כולל 2 מ-14 בלבד מהשדה, וגם הלילה הדברים לא עבדו לו בצורה חלקה.

"בזמן שלא מעט שחקנים איבדו יותר מדי כדורים, דני אבדיה התקשה לשמור על הכדור יותר מכולם", כתבו ב-NBC. "היו לו 8 איבודים, וההגנה הפיזית של הניקס גרמה לו בעיות. אבדיה מחזיק בכדור לעיתים קרובות יותר כשהסקוררים המובילים של הקבוצה לא משחקים והחלק האחרון של העונה הוא הזדמנות מצוינת עבורו, אבל המשחק הזה הראה את הצד השני של המטבע".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא מספיק יציב. אבדיה/רויטרס

לוויזארדס נותרו ארבעה משחקים עד תום העונה, ואבדיה ינסה לסיים אותה במצב רוח מרומם, עם מספרים משופרים. "ארבעת המשחקים הקרובים חשובים מאוד עבור דני", אמר פרשן NBC, מאמן המכללות ג'ימי פאטסוס. "הוא ימשיך לשחק חזק, הוא ימשיך לתרום בכל מה שקשור לריבאונדים, אבל התרומה ההתקפית שלו יכולה וצריכה להשתפר. אני מאמין שהוא ייצא מזה".

כך או כך, בזמן שאבדיה לא מספיק יציב, וושינגטון כבר יודעת על מי מבין השחקנים הצעירים אפשר לבנות לעתיד. קורי קיספרט הפך בחלק האחרון של העונה לכלי נשק משמעותי בהתקפה, ובמשחקים האחרונים משכלל את עצמו בתור סקורר. הלילה הוא קבע שיא קריירה עם 29 נקודות כולל 10 מ-19 מהשדה ו-4 מ-11 מהשלוש. זה שיפור של שיא הקריירה שקבע רק במשחק האחרון, עם 27 נקודות מול אורלנדו.

עוד בוואלה!

9 נק' ו-8 איב' לאבדיה בהפסד לניקס, וושינגטון איבדה סיכוי לפליי-אין

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס, קורי קיספרט. Nic Antaya, GettyImages
מצא את היד. קיספרט/GettyImages, Nic Antaya

"קיספרט הוא השחקן המשתפר של העונה מבחינת וושינגטון", ציין כתב הוויזארדס ג'וש רובינס ("האתלטיק"). "מבין השחקנים הצעירים של הוויזארדס, הוא נראה כמו המניה הכי בטוחה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully