וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי בפתח תקוה: טבריה עלתה זמנית למקום השני בלאומית

הצפוניים חלפו זמנית על פני הפועל פתח תקוה בזכות צמד של עידן גולן (22 ו-45+3) ב-0:2 בכפר סבא. 2:2 לבני יהודה בעכו, ניצחונות חשובים להפועל רמת גן ונוף הגליל בתחתית

תקציר מגביע המדינה: בית"ר ירושלים - הפועל עפולה 2:1/ספורט1

שלושה ימים לפני המפגש הגדול של פתח תקוה בין שתי מוליכות הליגה הלאומית, עירוני טבריה חיממה את הדרבי עוד יותר כשעלתה היום (שישי) זמנית למקום השני עם 0:2 על הפועל כפר סבא. הפועל עכו ובני יהודה נפרדו ב-2:2 אחרי מחצית ראשונה מרובת אירועים, הפועל רמת גן והפועל נוף הגליל רשמו ניצחונות חשובים בפלייאוף התחתון.

עידן גולן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
ניצחון חשוב לטבריה. עידן גולן חוגג/מאור אלקסלסי

פלייאוף עליון

הפועל כפר סבא - עירוני טבריה 2:0

עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, הצפוניים חזרו בענק למאבקי העלייה מול שתי הקבוצות מפתח תקוה. חודש וחצי בלבד אחרי ה-1:2 באצטדיון לויטה, האורחת ניצחה פעם נוספת בכפר סבא והיום גם שמרה על שער נקי. עידן גולן הבקיע את השער הראשון בדקה ה-22, הוסיף עוד אחד שלוש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ומשם הירוקים לא התאוששו.

הפועל עכו - בני יהודה 2:2

שתי הקבוצות שרחוקות ממאבקי העלייה סיפקו מחצית ראשונה מותחת במיוחד, שבה הובקעו כל השערים בהתמודדות. אמיר ריאן (12) וזאהי אחמד (18) סידרו למארחת יתרון כפול, את הזהובים חזרו במהרה משער מצמק של גיא סיביליה (24) ופנדל מדויק של יניב מזרחי (30). מחמוד אבו פאני השאיר את עכו בעשרה שחקנים (32), אך הקבוצה של אלישע לוי לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי עד לסיום.

עוד בוואלה!

לא בורחת לשום מקום: 1:1 למכבי פתח תקוה מול 10 שחקנים של עכו

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר. לילך וייס רוזנברג
ניצחון קריטי לנוף הגליל. איוניר/לילך וייס רוזנברג

פלייאוף תחתון

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון 0:1

שלוש נקודות קריטיות למוטי איוניר, שמצמק זמנית את הפער מהמקום שמוביל למבחנים לנקודה בלבד. אלון בוזורגי הבקיע את השער היחיד בדקה ה-17, החמצת פנדל של יובל ששון בדקה ה-79 עלתה לכתומים בנקודה בחוץ.

הפועל רמת גן - הפועל אדומים אשדוד 1:5

אחרי שלושה שערים ללא שער זכות, הפועל רמת גן הוציאה עצבים על הקבוצה שכבר נשרה לליגה א' ופתחה פער של שלוש נקודות מהמקום המוביל למבחנים. שגיא דרור בלט מעל כולם עם שלושער (2, 42 ו-82), ניר חסון (11) ואיתי רוטמן (58) הצטרפו לחגיגה כשסהר רביבו רק מצמק עבור האורחת האומללה (79).

תוצאה נוספת:

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 1:1
לנצרת: עלי כנעני (34), לעפולה: איהאב אבו אלשיך (38, פ')

משחקי יום שני

פלייאוף עליון:

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (19:00)

מכבי קביליו יפו - הפועל אום אל פאחם (20:00)

פלייאוף תחתון:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ניר רמת השרון (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully