וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בורחת לשום מקום: 1:1 למכבי פתח תקוה מול 10 שחקנים של עכו

מוליכת הלאומית לא ניצלה את ההפסד של סגניתה ורשמה מחזור שני רצוף ללא ניצחון. בן חיים (58, פנדל) מחק יתרון של אבו פאני (48), טפר (80) הורחק. ניצחון היסטורי לאום אל פאחם על בני יהודה, בפלייאוף התחתון 1:1 בין ראשל"צ לכפר קאסם והפועל ר"ג הפסידה בעפולה

אחרי ההפסד של הפועל פתח תקוה ביום שישי ושבוע לפני הדרבי, מכבי פתח תקוה קיוותה הערב שני) להגדיל את יתרונה בפסגה לכדי ארבע נקודות מסגניתה ושש נקודות מעירוני טבריה השלישית. עם זאת, היא סיימה בביתה רק ב-1:1 מול הפועל עכו, שאף נותרה בעשרה שחקנים לדקות הסיום, והמאבק על הכרטיסים לליגת העל ימשיך להיות צמוד במיוחד.

לאחר מכן נערכו שלושה משחקים נוספים: הפועל אום אל פאחם השלימה מהפך ב-1:2 ההיסטורי מבחינתה על בני יהודה ונשארה בחיים במאבק על ליגת העל, ואילו בפלייאוף התחתון נפרדו ב-1:1 דרמטי הפועל ראשון לציון ומ.ס. כפר קאסם כשבמקביל גברה הפועל עפולה 0:3 על הפועל רמת גן.

מוטי ברשצקי, קשר מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
המלאבסים מחזור שני רצוף ללא ניצחון/אריאל שלום

פלייאוף עליון

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו 1:1

ה-2:2 הדרמטי מול עירוני טבריה קטע למוליכה רצף של שישה ניצחונות, אבל לשמחתה ביום שישי סגניתה ויריבתה העירונית הפועל פתח תקוה הפסידה 4:3 להפועל כפר סבא והיא ידעה שביכולתה לפתוח פער של ארבע נקודות ממנה, בדיוק שבוע לפני הדרבי הגדול. המלאבסים החלו את במשחק בסערה, אבל סדרת החמצות איפשרה בסופו של דבר דווקא למוחמד אבו פאני להעלות את האורחת ליתרון בדקה ה-48.

הפועל עכו כבר ניצחה העונה את מכבי פתח תקוה, בסיבוב הראשון של העונה, אבל הפעם מכבי פתח תקוה הצליחה לחזור מפיגור הודות לפנדל מפוקפק למדי שנשרק בדקה ה-58 ואיפשר לטל בן חיים לקבוע 1:1. דווקא מהשוויון ועד הסיום התקשתה התקפת פתח תקוה, כשגם הרחקת יונתן טפר בדקה ה-80 לא הקלה עליה ובסיום נרשמה חלוקת נקודות. עכו החמישית נותרה במרחק דו ספרתי מהמקום השני שמוביל לליגת העל, מכבי פתח תקוה רק שתי נקודות מעל הפועל פתח תקוה ובמרחק ארבע נקודות מעירוני טבריה השלישית שרודפת אחר אחד משני הכרטיסים לליגה הבכירה.

טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
לא מעט החמצות בפתיחה. בן חיים/אריאל שלום

דקה 10: המלאבסים החלו את המשחק בסערה וסיכנו את שער האורחת חמש פעמים, אבל הכדורים שרקו ליד המסגרת בזה אחר זה וניסיון מצוין של ברשצקי אבו חמדאן הדף היטב לקרן, כך ששער ראשון במשחק עדיין לא זכינו לראות.

דקה 15: כעת הגיע תורה של עכו לסכן את שערו של וולף, שהצליח לסגור את הפינה ולמנוע שער מניסמבאום.

דקה 31: יונתן טפר בעט מכ-25 מטר, וולף הדרוך ירד היטב וקלט.

דקה 40: בן חיים הסתובב על השומר והרים לשקורין, שבחופשיות נגח מכחמישה מטרים ואבו חמדאן שלח יד ארוכה ומנע ממנו שער.

דקה 48: גול! 0:1 להפועל עכו. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל אבו פאני, שמקרוב בעט כדור חזק ומדויק שלא הותיר שום סיכוי לוולף.

מחמד אבו פאני, שחקן הפועל עכו. אריאל שלום
אבו פאני חוגג יתרון בפתח תקוה/אריאל שלום

דקה 58: גול! בן חיים השווה ל-1:1. שחאדה ספק הכשיל את שקורין ברחבה, אך גל לוי הצביע מיד על הנקודה הלבנה והקפטן המקומי הבקיע את שערו ה-12 העונה בליגה.

דקה 67: שקורין נותר ללא כיסוי ברחבה והכדור הוגבה לעברו, אבל הכדור שנגח טס החוצה.

דקה 80: כרטיס אדום. טפר ספג צהוב שני אחרי עבירה מאחור על בן חיים, עכו נותרה בעשרה שחקנים.

טל בן חיים, שחקן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
הפנדל של בן חיים לא הספיק למכבי פתח תקוה כדי לנצח/אריאל שלום

הפועל אום אל פאחם - בני יהודה 1:2

ההפסד של הפועל פתח תקוה החזיר מעט צבע לפנים של אנשי אום אל פאחם, שכבר רחוקה שש נקודות מהמקום השני בזכות המהפך וניצחון על הזהובים. יניב מזרחי כבש ראשון והאורחת חגגה הודות לשער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל אנס מחמיד איזן תוך שתי דקות במחצית השנייה וגם היה אמון על השער השני שקבע 1:2 בסיום, כשהבקיע בדקה ה-81. זהו ניצחון היסטורי לאום אם פאחם על בני יהודה, אחרי ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בששת המפגשים הקודמים מול הזהובים - כולל 1:0 בחניכת אצטדיון השלום המחושד לפני כחודשיים וחצי.

אנאס מחמיד, שחקן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
ניצחון היסטורי לאום אל פאחם על הזהובים/מאור אלקסלסי

פלייאוף תחתון

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 0:3

שלושה הפסדים רצופים גרמו למארחת לפספס את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל העונה היא כבר הוכיחה שביתה הוא מבצרה וכך השיגה שלוש נקודות חשובות שהגדילו את הפער משאר קבוצות הפלייאוף התחתון, בעוד האורדונים ירדו למקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן והמרחק מהפועל נוף הגליל שמתחת לקו נותר על ארבע נקודות. איהאב אבו אלשיך כבש ראשון בדקה ה-40, עילאי חג'ג' קבע הבקיע שני שערים מאוחרים בדקות 86 ו-90+7 ובכך קבע את תוצאת הסיום.

הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם 1:1

לפני שני מחזורים נפרדו השתיים ב-0:0 בנס ציונה והערב הן נפגשו לקרב תחתית קריטי עבורן, ששוב הסתיים בחלוקת נקודות - לשמחת המארחת שהצליחה להשוות בדקות האחרונות. ראשון לציון אמנם סופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון, אבל מוחמד במבה הציל אותה מהפסד כשבדקה ה-78 מחק את היתרון שקבע ז'בקו פטרוב בדקה ה-49. בזכות הנקודה הצליחה כפר קאסם לעקוף את הפועל רמת גן כששתיהן עם 34 נקודות במקומות 13 ו-14, ראשון לציון שמרה על יתרון שתי נקודות מהן.

תוצאות משחקי יום שישי

פלייאוף עליון:

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 4:3
עירוני טבריה - מכבי קביליו יפו 0:1

פלייאוף תחתון:

מכבי אחי נצרת - הפועל נוף הגליל 3:1
הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully