וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה לרוחנא, הפועל פתח תקוה ההמומה הפסידה 4:3 לכפר סבא

דרמת ענק עם פתיחת הפלייאוף בליגה הלאומית כאשר סגנית המוליכה נכנעה בביתה, הכוכב האורח כבש ארבעה שערים תוך רבע שעה (20 עד 35). טבריה גברה 0:1 על מכבי קביליו יפו והיא במרחק שתי נקודות ממנה. 1:3 לנוף הגליל על אחי נצרת

בעוד שבליגת העל הפלייאוף נמצא בעיצומו, בליגה הלאומית הפלייאוף יצא לדרך היום (שישי) עם שני משחקים בפלייאוף העליון ועוד שני משחקים בפלייאוף התחתון. סגנית המוליכה הפועל פתח תקוה קיוותה לעלות לפסגה לפחות זמנית, אבל הפסידה בביתה 4:3 להפועל כפר סבא חסרת העניין שנהנתה מרביעייה של אליאן רוחנא תוך רבע שעה (!), החל מדקה 20 ועד 35. מי שניצלה זאת היטב היא עירוני טבריה שרחוקה ממנה כעת שתי נקודות בלבד בזכות 0:1 על מכבי קביליו יפו.

בתחתית השיגה הפועל נוף הגליל 1:3 יקר מפז עבורה ב"דרבי" בעילוט נגד מכבי אחי נצרת. עירוני רמת השרון נפרדה רק ב-1:1 מול הפועל אדומים אשדוד שכבר נשרה לליגה א'.

אליאן רוחנא, הפועל כפר סבא. קובי אליהו
האיש והרביעייה. רוחנא/קובי אליהו

פלייאוף עליון

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 4:3

הפועל פתח תקוה ניצלה את פגרת הנבחרות הקצרה כדי לערוך כנס של עמותת האוהדים, אבל היום היא חזרה לכר הדשא למשחק קריטי מבחינתה בידיעה שניצחון ישיב אותה לפסגה לפחות זמנית, אבל היא ספגה רביעייה במחצית הראשונה ונותרה במקום השני. את הרביעייה לבדו כבש אליאן רוחנא, שעשה זאת מדקה 20 ועד 35 - תוך רבע שעה בלבד הימם את המלאבסים שרק נהנו משערים מצמקים של רז שטיין, רועי זיקרי ועידן שמש. להפועל פתח תקוה מצפה דרבי נגד המוליכה והיריבה העירונית במחזור הבא, כפר סבא המשוחררת מלחצים תקווה לשפר עמדות עד תום העונה.

דקה 20: גול! הפועל כפר סבא מובילה 0:1 על המוליכה. ואטורי הכשיל את אבוחצירה ברחבה, רוחנא הכניע את עומר כץ בצ'יפ.

דקה 25: גול! הפועל פתח תקוה בהלם מוחלט אחרי תרגיל מבריק של הפועל כפר סבא במצב נייח. טוריאל מצא את רוחנא, שמקרוב הקפיץ לעצמו וירה מקרוב לרשת. 0:2 לכפר סבא.

דקה 32: גול! הקצב המטורף בפתח תקוה נמשך, המארחת צימקה ל-2:1. רז שטיין הבקיע בכדור חופשי.

דקה 34: גול! 1:3 לכפר סבא. מתפרצת משמאל הסתיימה בכדור רוחב לרוחנא, שהשלים שלושער בזק.

דקה 35: גול! רביעייה לרוחנא, 1:4 לכפר סבא! הפועל פתח תקוה מתפרקת. הכוכבה האורח רץ כ-30 מטרים לבדו לאחד על אחד מול כץ ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.

דקה 55: גול! הפועל פתח חזרה צימקה ל-4:2. חטיפת כדור במרכז המגרש אחרי לחץ גבוה וכדור עומק לזיקרי הותיר את החלוץ לבד מול השער, הוא לא התקשה לגלגל לפינה של בקר.

דקה 83: גול! האם הפועל פתח תקוה תצליח לחזור?! עידן שמש סובב כדור חופשי חזק ומדויק שבקר לא הצליח להדוף, 4:3 בפתח תקוה.

אליאן רוחנא, שחקן הפועל כפר סבא חוגג עם שי בן דוד. קובי אליהו
הימם את פתח תקוה. רוחנא חוגג עם בן דוד/קובי אליהו
אילון אלימלך, אופיר מזרחי, מתנאל טדסה, יעקב אבבה, שחקני עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה לא מוותרת על ליגת העל/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - מכבי קביליו יפו 0:1

עונה אחרי שעלתה ללאומית, טבריה עדיין חולמת על העפלה היסטורית לליגת העל. קבוצתו של אלירן חודדה השיגה ניצחון רביעי רצוף והיא כעת במרחק שתי נקודות מהפועל פתח תקווה, השנייה בטבלה. את השער היחיד במשחק הבקיע מתנאל טדסה בפנדל בפתיחת המשחק אחרי נגיעת יד.

דקה 16: גול! 0:1 לטבריה. השופטת ספיר ברמן הצביע על הנקודה הלבנה בעקבות בעיטה לשעבר שנבלמה בידו של אחד משחקני ההגנה, טדסה דייק מ-11 מטר בבעיטה חזקה וגבוהה שלא הותירה למלול סיכוי.

מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר. לילך וייס רוזנברג
ניצחון קריטי ב"דרבי של נצרת"/לילך וייס רוזנברג

פלייאוף תחתון

מכבי אחי נצרת - הפועל נוף הגליל 3:1

רצף ההפסדים המביש של נוף הגליל נעצר במחזור הסיום של העונה הסדירה עם 0:5 על אשדוד שכבר ירדה ליגה ונמשך היום עם ניצחון קריטי ב"דרבי של נצרת". אחי נצרת בעצמה עדיין לא הבטיחה הישארות וגם אחרי שנקלעה לפיגור מפנדל של קהינדה (41) היא חזרה למשחק מפנדל של דאבור (60), אבל בוזורגי (67) ושער נוסף של קהינדה עמוק בתוספת הזמן קבעו 1:3 לנוף הגליל שעצרה רצף של שבעה הפסדים בחוץ. נוף הגליל עדיין מדורגת לפני אחרונה עם 30 נקודות, רחוקה מכפר קאסם ומהפועל רמת גן שלוש וארבע נקודות בהתאמה.

דקה 41: גול! הפועל נוף הגליל עלתה ליתרון מוצדק. ספק אם הייתה עבירה ברחבה, אבל כך או אחרת לנרי קהינדה ירה לחיבורים מ-11 מטר.

דקה 60: גול! גם אחי נצרת חגגה שער מפנדל ב"דרבי של נצרת". אנס דאבור השווה מ-11 מטר עם בעיטה שפשוט אי אפשר לעצור.

דקה 67: גול! נוף הגליל שוב מובילה. בוזורגי ביצע תנועה יפה בין הבלמים, הגיע ראשון לכדור שהרים חביבאללה וקבע 1:2.

דקה 90: גול! בהתקפה האחרונה במשחק הצליח לנרי קהינדה להשלים צמד, בסיום 1:3 לנוף הגליל.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 1:1

רמת השרון חזרה לנצח במחזור סיום העונה הסדירה כאשר הביסה 0:3 את מכבי קביליו יפו, אבל שבה לסורה כאשר בביתה איבדה שתי נקודות יקרות מול האורחת מאשדוד שכבר נקבע כי תשוב בחזרה לליגה א'. בדקה ה-80 זלמנוביץ' עצר פנדל לאור אוסטוינד, אבל השוער יצא מקו השער ובצדק נפסק כדור עונשין חוזר Aאוסטוינד שוב הבקיע. הדרמה הגיעה לשיא כשבדקה ה-89 נפסדל פנדל גם לזכותה של אשדוד והיה זה סהר רביבו שקבע חלוקת נקודות.

יום שני בליגה הלאומית

פלייאוף עליון:

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו
הפועל אום אל פאחם - בני יהודה

פלייאוף תחתון:
הפועל עפולה - הפועל רמת גן
הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully