וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות קיין: טוטנהאם ספגה בדקה ה-90 ב-1:1 מול אברטון

החלוץ התגרה בדוקורה, גרם להרחקתו ולאחר 10 דקות כבש בפנדל, אבל מייקל קין קבע חלוקת נקודות במשחקם הראשון של התרנגולים מאז פיטורי קונטה

תקציר: אברטון - טוטנהאם 1:1/ספורט1

המחזור ה-29 בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (שני) באצטדיון גודיסון פארק בליברפול, כאשר טוטנהאם שוב איכזבה ומעדה כשספגה בדקה ה-90 ב-1:1 נגד אברטון, פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי בטבלה.

הארי קיין שוב היה נראה כמו המושיע של התרנגולים, כשהפעם לא רק כבש, אלא גם היה מי שסחט כרטיס אדום עשר דקות קודם לכן מקשר אברטון עבדולאי דוקורה, אלא שהצדק נעשה כאשר מייקל קין מאברטון הבקיע בבעיטה אדירה לחיבורים של הוגו לוריס בדקה ה-90, דקות ספורות אחרי שעבירה שנעשתה עליו הובילה להרחקת לוקאס מורה האורח.

עבדולאי דוקורה שחקן אברטון מכה בפניו של חלוץ טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
דוקורה הכה את קיין והורחק/רויטרס
עבדולאי דוקורה שחקן אברטון מכה בפניו של חלוץ טוטנהאם הארי קיין. Alex Livesey, GettyImages
חלוקת נקודות צודקת בגודיסון פארק/GettyImages, Alex Livesey

היה זה משחקם הראשון של התרנגולים בעידן אחרי אנטוניו קונטה שפוטר במהלך פגרת הנבחרות ואת מקומו על הקווים תפסו כריסטיאן סטליני, עוזרו של קונטה וחברו הקרוב, וכן ריאן מייסון שכבר אימן את הקבוצה בעבר באופן זמני. הם גם קיבלו בחזרה את הוגו לוריס שעמד בין הקורות אחרי פציעה שהשביתה אותו כחודשיים והוא סיפק מספר הצלות שמנעו מטוטנהאם להיקלע לפיגור מול קבוצת התחתית שהיום הצליחה לעלות מעל הקו האדום.

נקודת המפנה במשחק הגיעה בדקה ה-60, אז פרץ עימות בין דוקורה לקיין. חלוץ טוטנהאם ספק ביצע עבירה והמשיך את המהלך בהנפת רגל מיותרת, ספק בניסיון להגיע לכדור, אך פגע קלות בדוקורה והמהומה בין השניים החלה. קיין הספיק למשוך את דוקורה בחולצה כחלק מהעימות שפרץ, אבל אז קשר אברטון חבט בפניו ולשופט לא נותרה ברירה אלא להרחיקו, בעוד קיין ספג כרטיס צהוב בלבד.

מול עשרה שחקנים לטוטנהאם היה נוח יותר וכעבור 10 דקות היא גם השיגה את מבוקשה, אחרי שמייקל קין ביצע עבירה מיותרת לחלוטין ברחבה על הבלם כריסטיאן רומרו, הארי קיין אמר תודה ומ-11 מטר לא התבלבל מול ג'ורדן פיקפורד כדי לקבוע 0:1. הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-88, כאשר לוקאס מורה, שעלה מהספסל שש דקות קודם לכן, תיקל בחריפות את הבלם מייקל קין והורחק בכרטיס אדום ישיר. שתי דקות עברו ואותו קין הניף את הרגל ומכ-20 מטרים קבע 1:1 מוצדק.

טוטנהאם עם שני משחקים עודפים לעומת ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד ובעקבות השוויון שספגה הן בשוויון נקודות - כל אחת עם 50 נקודות. אברטון הצליחה לעלות מעל הקו האדום בזכות הנקודה ה-27 שצברה העונה, אך לידס שמתחת לקו במרחק נקודה אחת בלבד ממנה.

בלם אברטון מייקל קין כובש נגד טוטנהאם. רויטרס
קין יורה את השוויון הדרמטי/רויטרס

המחזור ה-29 הגיע לסיומו הערב, אבל השבוע העמוס בפרמיירליג יימשך עם שישה משחקי השלמה מחר ומחרתיים. בשבת ייצא לדרך המחזור ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully