וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם הוא לא רצה למסור לו: בנזמה ממשיך ליהנות מבישולי ויניסיוס

51% מהבישולים של הברזילאי בריאל מדריד הלכו לצרפתי, בספרד הזכירו איך היחסים נראו בעבר וסימנו את האשם. וגם: המועמד המפתיע לרשת את אנצ'לוטי והשחקן שאתלטיקו ניסתה לחטוף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

קארים בנזמה כבש אתמול (ראשון) את השלושער השלישי הכי מהיר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אבל לא כל הקרדיט מהתקשורת הספרדית הלך אליו, אלא גם לשותף מספר 1 שלו. ויניסיוס אמנם לא מצא את הרשת ב-0:6 על ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו, אך כן בישל פעמיים - שתיהן לחלוץ הצרפתי, וב"אס" שמו זרקור על המהפך בשיתוף הפעולה בין השניים.

ויניסיוס הגיע ל-43 בישולים במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, כש-51% מתוכם היו לבנזמה, 22 ליתר דיוק. אחריו בישל הברזילאי שלושה שערים לרודריגו, מרקו אסנסיו, לוקאס ואסקס ופדריקו ואלוורדה. "אין ספק שהשותפות ויני-בנזמה" היא אחת הסיבות העיקריות לזכייתה של מדריד בחמישה תארים מאז חודש מאי האחרון", הדגישו בספרד.

מאז תחילת העונה הקודמת מעורב מספר 9 בלבן ב-86 שערים, ואילו הקיצוני השמאלי ב-74, אולם ב"אס" הזכירו שלפני כן המצב היה הפוך לגמרי וחזרו לסרטון המפורסם מהפסקת המחצית במשחק של ריאל מדריד אצל מנשנגלדבאך בליגת האלופות, באוקטובר 2020. כזכור, הופץ אז תיעוד של בנזמה במנהרת השחקנים, כשהוא אומר לפרלאן מנדי על ויניסיוס: "הוא עושה מה שהוא רוצה. אל תמסור לו אחי, הוא משחק נגדנו".

הבוקר סימנו בספרד את האשם, לפחות חלקית, בכך שהשניים לא הסתדרו בזמנו: "האמון המועט שזינדין זידאן הביע בוויניסיוס לא עזר. הוא תמיד העדיף לפניו את אדן הזאר, שמעולם לא הצדיק את ההזדמנויות הללו על הכר הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חלוץ ריאל מדריד ויניסיוס. Fantasista, GettyImages
השותפות עם בנזמה פורחת. ויניסיוס/GettyImages, Fantasista

ואם בזהות המאמן של ריאל מדריד עסקינן, על רקע הדיווחים שקרלו אנצ'לוטי עשוי לסיים את דרכו על הקווים של הבלאנקוס בתום העונה הנוכחית, בתכנית "אל צ'ירינגיטו" שמסקרת את אלופת אירופה הועלתה הערכה מפתיעה: ייתכן כי שחקן העבר אלברו ארבלואה, כיום מאמן קבוצת הנוער, יהפוך למועמד המוביל לרשת את אנצ'לוטי אם האיטלקי לא ימשיך.

בנוסף, ב"אתלטיק" טענו שאתלטיקו מדריד ניסתה לבצע מחטף במהלך פגרת הנבחרות ופנתה לדני סבאיוס, שמסיים חוזה בקיץ ולא משחק בעקביות למרות השיפור שהציג העונה. עם זאת, לפי הדיווח סבאיוס דחה את הפנייה מתוך רצון להישאר בריאל מדריד וימשיך לחכות שיציעו לו הארכת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully