וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "מקווה שהניצחון יאפשר לצאת לחג שמח ורגוע יותר"

קפטן הפועל תל אביב בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח: "זכות ענקית להיות חלק מהמועדון הענק הזה". מוכתר: "נמצאים בתהליך של שינוי חילופי בעלות, מקווים לעתיד ורוד"

תקציר: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב אתמול (שבת) ניצחון ביתי חשוב עם 1:2 על סקציה נס ציונה שהגדיל את הפער שלה, לפחות זמנית, מהקו האדום ל-8 נקודות. הערב, נערכה הרמת כוסית במועדון האדום לכבוד חג הפסח, בהשתתפות קבוצת הנשים של המועדון, הבוגרים, השותפים העסקיים, הצוות המקצועי, העובדים והנהלת המועדון.

קפטן הקבוצה, דן איינבינדר, אמר: "בשנה שעברה, באותו המעמד, אמרתי שזו זכות ענקית לכל אחד מאיתנו להיות כאן. היום, אני חושב שאפילו שהתחלפו הרבה אנשים, כולנו שותפים לאותה התחושה, שזו זכות להיות חלק מהמועדון הענק הזה. אני מקווה שהניצחון אתמול יאפשר לכולנו לצאת לחג קצת יותר שמחים ורגועים, בתקווה לעתיד טוב יותר עבור כל מי שהפועל תל אביב חשובה לו. חג שמח".

המאמן חיים סילבס איחל: "כשאתה מחוץ להפועל, אתה תמיד שומע על העוצמות של המועדון, אבל אני רוצה להגיד לכם שכשאתם כאן בפנים, אתם מרגישים את זה ממש עמוק בעצמות. זה מועדון שחייב להיות במקומות שהוא ראוי לו, בצמרת של הכדורגל הישראלי. אני שמח להיות כאן, שמח לאמן את הקבוצה הזו, וחשוב לי להגיד לכם שאני גאה בכם, אוהב את כולכם - ומאחל לכם חג שמח וכשר".

עוד בכדורגל ישראלי

הרמת כוסית הפועל תל אביב. הפועל תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
הרמת הכוסית בהפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורגל

קפטנית קבוצת הנשים, אשרת עיני הצטרפה לאיחולים: "להיות חלק מהמועדון הזה זו גאווה עצומה, לא משנה מה קורה, כמה מכות נקבל או שינסו להוריד אותנו, תמיד נחזור חזקים יותר. החג הזה מסמל התחלות חדשות, אני מאחלת למועדון שלנו שימשיך להצליח ולשגשג בעתיד, יש לנו עוד הרבה משימות העונה וכמובן, גם בהמשך. חג שמח לכולם".

מנכ"ל המועדון, לירן מוכתר, אמר: "חג שמח לכל המשפחה האדומה, שחקניות, שחקנים, הנהלה, אנשי צוות שותפים עסקיים ועובדי המועדון. זו הזדמנות טובה להגיד שאני גאה בכם, גאה להיות חלק מהפועל תל אביב, אני שמח להוביל ביחד איתכם את המועדון, ומאמין שכל מי שנמצא פה היום, חש גאווה כשהוא לובש את החולצה האדומה. זה זמן טוב להודות באופן אישי לכל מי שעובד קשה בשביל שיהיו לנו את התנאים הטובים ביותר, לכל עובדי המנהלה, המאמנים, שחקניות, שחקנים ואנשי צוות. כל מי שקם כל בוקר ונותן עוד קצת מעצמו כדי שיהיה כאן טוב יותר, למען הקהילה האדירה שאנחנו מייצגים. אני רוצה להודות לשותפים העסקיים שלנו שנמצאים כאן איתנו, על התמיכה שלכם, על כך שכשהפועל תל אביב פונה, ולא משנה מי נמצא כאן, אתם תמיד מתייצבים. אנו נמצאים בתהליך של שינוי, חילופי בעלות, סוג של עידן חדש, שכולנו מקווים שייקח אותנו לעתיד ורוד יותר".

אשרת עיני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
שחקנית הפועל תל אביב, אשרת עיני/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורגל

הפועל תל אביב תחזור למשחקי הפלייאוף התחתון ב-15.4 במשחק חוץ מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully