וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב גולדשטיין ימונה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל

2.4.2023 / 10:15

גולדשטיין שימש כמנכ"ל מכבי נתניה בשנים 2016-2022 ויחליף בתפקיד את יוסי שרעבי. נבחר אחרי הליך סינון של כ-300 מועמדים

תקציר: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

ניב גולדשטיין ימונה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. גולדשטיין ששימש בתפקיד מנכ"ל מכבי נתניה בשנים 2016-2022, מחליף את יוסי שרעבי ויעבוד לצד היו"ר שינו זוארץ. בינואר האחרון הודיע זוארץ על סיום דרכו של שרעבי, כחלק מהשינויים שהחל לבצע בהתאחדות.

כ-300 אנשים הגישו מועמדות לתפקיד ואחרי תהליך סינון ארוך, גולדשטיין נבחר. בשלישייה האחרונה היה גם כדורגלן נבחרת ישראל ובית"ר ירושלים לשעבר, איציק קורנפיין, שעמד בראש המועדון מהבירה בעבר.

בהודעת ההתאחדות נכתב: "חברי הוועדה לבחירת מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל (יו"ר הוועדה שינו זוארץ, פרופסור שמואל האוזנר ואוה מדז'יבוז') החליטו להמליץ להנהלת ההתאחדות על מינויו של ניב גולדשטיין לתפקיד. המלצת הוועדה תובא לאישור בישיבת ההנהלה הקרובה במהלך חודש אפריל".

ניב גולדשטיין, מנכ"ל מכבי נתניה. שלומי גבאי
ניב גולדשטיין/שלומי גבאי

היו"ר זוארץ אמר היום (ראשון): "אני מבקש להודות לשני חברי הוועדה, פרופסור האוזנר והגברת מדז'יבוז', וכן ליעל אפק מנכ"לית Jobinfo, על תרומתם הגדולה והייחודית להליך איתור מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. היתה לנו הזכות לראיין לתפקיד המשמעותי והתובעני של מנכ"ל ההתאחדות מועמדים ומועמדות מצוינים, שהרשימו מאוד עם רקורד מוכח של עשייה וחזון מבטיח. מצאנו את ניב גולדשטיין, על שלל כישוריו, יכולותיו, אופיו ועשייתו, כמתאים ביותר להוביל את ההתאחדות לאתגרים וליעדים שנכונו לה בשנים הקרובות. זאת הזדמנות נוספת לומר תודה ליוסי שרעבי, המנכ"ל היוצא, על תרומתו להתאחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully