וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה ביקשה לשמוע את הקלטות ה-VAR מבלומפילד

בקבוצה חושדים שלייבה שלף צהוב שני לאוסמן לאחר התייעצות עם שופטי ה-VAR: "לא יכול להיות שנקופח פעם אחר פעם"

תקציר: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

בסקציה נס ציונה עדין לא נרגעו מההפסד אתמול (שבת) 2:1 להפועל תל אביב בבלומפילד, אך בעיקר כועסים הקבוצה על השופט עידן לייבה שלטענתם קיפח אותם במספר החלטות קריטיות, כשהמקרה המדובר ביותר הוא הכרטיס הצהוב השני ובעקבותיו האדום שנשלף לעברו של הקשר מוחמד אוסמן, בסיום המחצית הראשונה.

בנס ציונה לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות המקרה והעבירו בקשה לאיגוד השופטים, על מנת לשמוע את הקלטות מערכת ה-VAR מאירוע ההרחקה, שכן לתחושת אנשי הקבוצה, השופט לייבה התמהמה לכאורה בשליפת הצהוב השני וייתכן שנעזר בצוות שופטי המסך, ואז החליט לשלוף את הצהוב והאדום בעקבותיו.

שבת בליגת העל

השופט עידן לייבה עם שחקני סקציה נס ציונה. אריאל שלום
נס ציונה דורשת הבהרות. לייבה/אריאל שלום

"קל מאוד לשלוף נגדנו כרטיסים צהובים ואדומים ולא בפעם הראשונה", אמר גורם במועדון. "מדובר כאן בהחלטות גורליות שמכריעות משחקים ובסופו של דבר גם תהיה להם השפעה על הירידה, ולא יכול להיות שנקופח פעם אחרי פעם. אם הכל היה תקין וההחלטה התקבלה בצורה חוקית, אז אין שום בעיה שנקשיב להקלטות".

ההפסד אמש קירב עוד יותר את הסקציה לכיוון הירידה, אך בקבוצה ממשיכים לטעון שכל עוד יש סיכוי ואפשר להינצל, הם יעשו הכל כדי שזה יקרה. קבוצות הפלייאוף התחתון יוצאות כעת לפגרה וחוזרות לשחק רק בעוד שבועיים, כאשר לנס ציונה תינתן הזדמנות נוספת ואולי אחרונה לצמצם פערים כשהיא תארח את בני ריינה שנמצאת כעת בסמוך לקו האדום.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון (15/16 באפריל)

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
סקציה נס ציונה - בני ריינה
בני סכנין - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully