וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב החמיאו לסילבס: "הקלה עצומה, סוף סוף אפשר לחייך"

ההרכב ההתקפי של המאמן סידר לאדומים ניצחון שהרחיק מקרבות ההישארות. גם למקין, איליץ' וקנצפולסקי קיבלו מילים טובות

תקציר: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בהפועל תל אביב אחרי הניצחון הביתי 1:2 על סקציה נס ציונה. האדומים, שידעו שאיבוד נקודות נוסף יסבך אותם בצורה רצינית בקרבות הירידה, קיבלו המון אוויר בעקבות הניצחון והם מרוחקים כעת מרחק של 8 נקודות מהקו האדום, לפחות עד המשחק של עירוני קרית שמונה הערב נגד בני סכנין.

המאמן חיים סילבס קיבל בסיום הרבה מחמאות על האופן שבו ניהל את המשחק, בעיקר על ההחלטה שלו לפתוח עם הרכב התקפי במיוחד שכלל את אלכסנדר בולייביץ' והישאם לאיוס יחד עם שני חלוצים נוספים, קייס גאנם ואלן אוז'בולט שגם כבש את השער הראשון במשחק. "ההחלטה הזאת ללכת על מערך התקפי כנראה ניצחה עבורנו את המשחק הזה", אמרו בהפועל. "במשחק ביתי, מול כל כך הרבה אוהדים שבאו לדחוף אותנו, זאת הייתה הדרך לנצח. השליטה שלנו במשחק הייתה ברורה כמעט לאורך כל 90 הדקות וזה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. מרגישים הקלה עצומה וסוף סוף אפשר לחייך קצת. כמובן ששום דבר עדיין לא נסגר מבחינת התחתית ויש לנו עוד עבודה לעשות, אבל בכל מקרה היה תענוג לראות את השחקנים חוגגים עם האוהדים בסיום".

שבת בליגת העל

בהפועל החמיאו לבלם סתיו למקין, שחזר להרכב ועשה עבודה טובה בחלק האחורי, כאשר גם הרוויה איליץ' שנכנס כמחליף והבקיע את השער השני ואל ים קנצפולסקי, שנכנסו כמחליפים בחצי השני, קיבלו מילים טובות.

אחרי ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים במחזור הקודם לפני פגרת הנבחרת ולמרות מצבה הקשה של הקבוצה בטבלה ערב המחזור, הגיעו כעשרת אלפים אדומים לבלומפילד לדחוף את הקבוצה. הזמר יהלי סובול, אחד מהאוהדים היותר מפורסמים של הקבוצה, שנכח במשחק עם בנו הצעיר, ביקש בסיום להקדיש את הניצחון למשורר מאיר ויזלטיר ז"ל, שהלך לעולמו בסוף השבוע והיה גם הוא אוהד הפועל שרוף.

עוד בוואלה!

סילבס: "לא הבטחנו כלום". דורה רתח: "השיפוט עזר להפועל תל אביב לנצח"

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון (15/16 באפריל)

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
סקציה נס ציונה - בני ריינה
בני סכנין - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully