וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "היה חשוב להראות שלא גמרנו עדיין את העונה"

מאמן מ.ס. אשדוד היה נלהב אחרי ה-2:3 על מכבי נתניה שהעלה את קבוצתו למקום הרביעי: "רצינו להעביר מסר". כנעאן: "העתיד שלי? כל שחקן היה רוצה לצאת לאירופה". עזריה: "שמח שלא נשברנו"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 2:3 על מכבי נתניה/ספורט1

מ.ס. אשדוד גברה הערב (שבת) על מכבי נתניה בקרב ישיר על המקום הרביעי עם חגיגת שערים ב-2:3 של שחקניו של רן בן שמעון על היהלומים. למרות מחצית שנייה טובה יותר של האורחת, היא לא הצליחה להשוות או לעלות ליתרון באף שלב של המשחק וראתה את אשדוד עוקפת אותה בדרך למקום שעשוי להיות שווה בסיום העונה מקום באירופה בעונה הבאה.

עוד בכדורגל ישראלי

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שיבח את השחקנים. בן שמעון/לירון מולדובן

רן בן שמעון אחרי הניצחון החשוב על נתניה: "משחק מדהים, קצב של מקום הרבה יותר גבוה משתי הקבוצות. היה כדורגל מהיר, חזק ואגרסיבי. עצרנו לגמרי עם פגרת הנבחרות והיה חשוב מאוד שני דברים - לא להראות כמו קבוצה שגמרה את העונה, להעביר מסר, ודבר שני זה לתת דקות משחק לעוד שחקנים כמו שביט מזל וכמובן לנצח".

על הקהל: "הגיע המון קהל ביחס למשחק. הייתה אווירה יוצאת מהכלל למי שמבחוץ נראה כלא חשוב. אלו שתי קבוצות מאוד תחרותיות. אני מדבר עם השחקנים וזה היה חסר להם הקהל הזה".

מוחמד כנעאן על היכולת הטובה שלו העונה ובמשחק: "היה משחק טוב, בקצב מהיר. כיף לראות הנעת כדור כזאת מצד לצד. לחצנו אותנו חזק, אגרסיבי. שואפים למקום רביעי, זה עוד לא נגמר".

על הנבחרת: "זה תמיד כיף לקבל זימון לנבחרת. משחק ראשון עם קהל מדהים ואצטדיון מלא. זה כיף גדול, קשה לתאר את זה. המשפחה שמחה בשבילי, הם חווים את זה איתי".

על העתיד שלו: "אני בינתיים באשדוד, יש אנשים שמתעסקים בזה. חו"ל? נחכה לסוף השנה ונראה, השאיפה של כל שחקן זה לצאת לאירופה".

יובל עזריה עוזר מאמן מכבי נתניה. לירון מולדובן
מצא נקודות אור בהפסד. עזריה/לירון מולדובן

יובל עזריה, עוזרו של רן קוז'וך שהיה מורחק מהמשחק, סיכם את ההפסד של היהלומים: "פתחנו לא טוב. זאת לא הפתיחה שקיווינו לה. לחזור מ-2:0 בדקה רביעית זה כמעט בלתי אפשרי. אני שמח שלא נשברנו. הוכחנו אופי וחזרנו למשחק, זה מאוד חשוב. אין קבוצה שלא חווה תקופות כאלה. אין קבוצה שמנצחת לעד. יצא לנו רצף מדהים ועכשיו הוא רצף פחות טוב. מה שמעניין אותנו עכשיו זה המשחק הבא מול הפועל ירושלים. חלק מעקרונות המשחק שלנו לא עבדו היום, זה משהו שנרצה לשפר בהמשך. חלק מהטעויות היו אישיות, אין אחד שלא טועה, נתפקס בתקווה לצאת לחג שמחים".

עומרי גנדלמן סיכם את היכולת של נתניה בהפסד: "ידענו שאנחנו רוצים לעצור את רצף ההפסדים. בדרך כלל אנחנו מצליחים לעשות את הדברים האלה. לקבל שני שערים מהירים על ההתחלה זה מסבך את העניינים. דבר חיובי שאני יכול לקחת זה ששלטנו וחזרנו למשחק. מזכיר את ההפסד בסיבוב הראשון. הפעם היינו הצד הרודף. ניקח את התשוקה ליום שלישי. יש לנו עוד קרב ישיר על המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully