וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי שיחק עם שבר באף: "נגד מכבי חיפה הקהל יעיף את בלומפילד באוויר"

1.4.2023 / 20:46

חלוץ מכבי תל אביב כבש בניצחון על הפועל ירושלים וממתין בקוצר רוח לאלופה בשלישי. קראנקה: "דן ביטון מצוין, אבל לא מספיק להיות טוב רק עם הכדור"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון שני רצוף, הפעם 0:2 על הפועל ירושלים בחוץ. שערים של ג'ורג'ה יובאנוביץ' אחרי 26 שניות ושל ערן זהבי בתוספת הזמן, הכריעו והעניקו לצהובים-כחולים נקמה ספורטיבית אחרי שהפסידו לאותה קבותצה בבלומפילד בתחילת מרץ.

זהבי השלים 90 דקות אחרי ששבר את אפו במהלך אחד מאימוני השבוע שעבר - זה גם ההסבר לשטפי הדם מתחת לעיניו היום. למרות השבר, החלוץ שנפצע ממרפק לא מכוון של מאור קנדיל במהלך האימון, ביקש לשחק כרגיל וכאמור הבקיע את שער הליגה ה-17 שלו העונה. זהבי סיפר בחיוך: "מאור היה אגרסיבי 'מדי' באימון, אבל אני מקבל את זה באהבה".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
השבר לא הפריע. זהבי/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה, סיכם: "ניצחנו משחק קשה, נגד קבוצה שהפסדנו לה לפני שלושה שבועות. היה חשוב לנצח וגם לא לספוג ולא לאפשר ליריבה להגיע למצבים זו הדרך בה אנחנו צריכים להמשיך. מאבק אליפות? יש לנו משחק חשוב נגד מכבי חיפה ביום שלישי עם הקהל שלנו. יהיה מדהים וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו".

על דן ביטון ששוב פתח והצטיין, אמר קראנקה: "הוא נהדר, הייתה לנו שיחה מצוינת. המטרה והעבודה שלי הן להוציא ממנו את המיטב. הפוטנציאל שלו גדול, אבל לשחק טוב רק עם הכדור זה לא מספיק ברמות הללו. החלפתי אותו לפני הסיום כי לא שיחקנו הרבה זמן ויש לנו משחק חשוב בעוד שלושה ימים. רציתי שינוח".

זהבי הוסיף: "הבקענו את הראשון מאוד מהר והשער השני איחר להגיע. הפועל ירושלים עמדה טוב, התגוננה כמו שצריך. הכי חשוב היה לקחת את הנקודות, עשינו משחק טוב בסך הכול, בעיקר במחצית הראשונה. לא נתנו ליריבה להגיע למצבים, לא תמיד אפשר לשחק כדורגל של 'לרקוד על המגרש'. ניצחנו ואני מאוד שמח".

על מאבק האליפות אמר זהבי: "זה לא בידיים שלנו, באשמתנו. מה שבידיים שלנו זה לעשות הכי טוב שלנו בכל משחק עד סוף העונה. אף אחד לא הבטיח אליפות בכל עונה, אבל שחקנים שלובשים את החולצה של מכבי תל אביב צריכים לעשות הכול מהשנייה הראשונה עד האחרונה. צריך לעשות הכי טוב, בטח ביום שלישי נגד מכבי חיפה כשנשחק על הכבוד שלנו ועל יוקרה. אני מאוד מצפה למשחק הזה, הקהל יעיף את בלומפילד באוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל ירושלים, ג'ורדן בוטאקה, גיא בדש, וויליאם טוגי. דני מרון
הפסד שלישי ברציפות. הפועל ירושלים/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, סיכם: "איבדנו כדור 20 שניות מהפתיחה וספגנו, קיבלנו כרטיס אדום שטותי, עשינו טעויות ושילמנו עליהן. במשחק עשינו כל מה שרצינו, בהרבה שלבים היינו עדיפים. בשליש הקדמי לא היינו מספיק איכותיים, אבל השחקנים נתנו משחק אדיר ובחלק מהזמן הרגשתי שאנחנו באימון. הפסדנו כי נתנו למכבי תל אביב שתי מתנות ושילמנו מחיר".

על כך שימשיך לעונה חמישית ברציפות, דבר חריג בכדורגל הישראלי, אמר אריה: "הפועל ירושלים זה מועדון חריג שמאמין בתהליכים, ומאמין בלתת לעבוד גם ברגעים הקשים. ואני מאמן אחר, גם בתהליכים וגם בריאיונות. אני מאושר להמשיך".

גיא בדש אמר: "פתחנו את המשחק על הפרצוף, זה לא מה שקיווינו שיהיה. חזרנו טוב ושיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה, אבל בשנייה כבר היה קשה אחרי שנשארנו ב-10 שחקנים. אני לא מבין למה לא נשרק פנדל לטובתנו במחצית השנייה, השופט אמר שהייתה נגיעת יד ולא עבירת יד, אז אני לא מבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully