וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו סדרות רבע הגמר בליגת העל בכדוריד: הרצליה נגד אשדוד

האלופה ומחזיקת הגביע הטרייה תפגוש בפלייאוף את הקבוצה שהפסידה לה פעמיים העונה. הפועל ראשל"צ נגד נס ציונה, רמה"ש תתמודד מול מוצקין ומכבי ראשל"צ נגד חולון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

יממה אחרי שהפועל ראשון לציון סיימה את שלב הבתים ואת העונה הסדירה במקום הראשון והבטיחה את יתרון הביתיות, היום (שישי) נקבע כי היא תפגוש בסדרת רבע הגמר (הטוב מ-3 משחקים) את א.כ נס ציונה שנוצחה היום 32:27 בידי חבל אילות וסיימה שמינית בבית התחתון. א.ס. רמת השרון במקום השני בזכות 28:31 על בני הרצליה והיא תזכה ליתרון ביתיות בסדרה מול מכבי קרית מוצקין שגברה 33:34 על אס"א תל אביב וסיימה שביעית בבית התחתון.

חולון נגד מכבי ראשון לציון - אמיר שניידר וגל עזריאל נאבקים על הכדור. אגם לוי, מ.כ חולון, אתר רשמי
חולון נגד מכבי ראשון לציון - אמיר שניידר וגל עזריאל נאבקים על הכדור/אתר רשמי, אגם לוי, מ.כ חולון

מכבי ראשל"צ השלישית הביסה את מ.כ חולון (מקום 6) 43:30 - והשתיים ייפגשו גם כן ברבע הגמר - כאשר יתרון הביתיות הוא של הצהובים מבית מכבי,. הסדרה המעניינת ביותר ללא ספק תפגיש בין בני הרצליה (מקום 4) לאלופה ומחזיקת הגביע מאשדוד. הרצליה גברה לאורך העונה פעמיים על אשדוד (באולמה של האלופה), כאשר משחק אחד בין השתיים הסתיים בשיוויון. הרצליה גם מחזיקה ביתרון הביתיות בסדרה - עם זיכרון נפלא ודרמטי למפגשים ביניהן לפני שנתיים באותו שלב.

אלו ארבע הקבוצות שימשיכו לבית ההישרדות (שכולל 3 מחזורי משחקים) - אס"א ת"א (17 נק'), הפועל קרית אונו (14 נק'), הפועל חבל אילות (11 נק') והפועל ר"ג (4 נק'). מחזור 1: אס"א ת"א - חבל אילות, קרית אונו - הפועל ר"ג. מחזור 2: אס"א ת"א - קרית אונו, חבל אילות - הפועל ר"ג. מחזור 3: הפועל ר"ג - אס"א ת"א. קרית אונו - חבל אילות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully