וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון גברה על הפועל אשדוד והבטיחה ביתיות בפלייאוף

אסטרשפקין ופסו בלטו ב-27:33 על האלופה ומחזיקת הגביע הטרייה בכדוריד בדרך למקום הראשון. א.ס. רמת השרון תגיע לפלייאוף מהמקום השני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

הפועל ראשון לציון סיימה את שלב הבתים ואת העונה הסדירה בליגת ווינר בכדוריד במקום הראשון וזכתה ביתרון הביתיות לאורך סדרות הפליאוף. היא עשתה זאת לאחר ניצחון הערב (חמישי) על האלופה ומחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד בתוצאה 27:33.

המשמעות היא שא.ס רמת השרון, עוד לפני משחקה מחר מול בני הרצליה (ב-15:00), תסיים במקום השני - ובכך כבר הלילה ידועות ארבע המדורגות ראשונות לפני קביעת סדרות רבע גמר הפליאוף שיחלו ב-7 באפריל: 1. הפועל ראשל"צ. 2. רמת השרון. 3. מכבי ראשל"צ. 4. בני הרצליה.

לידור פסו, שחקן הפועל ראשון לציון מעל עמרי קושמרו ואלכסנדר באביץ מאשדוד. גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
פסו עולה גבוה. הפועל ראשון לציון זכתה בביתיות/אתר רשמי, גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

כאמור, הערב הפועל ראשון לציון ניצחה את אשדוד 27:33, שאומנם זכתה ביום שני בצורה מעוררת ההערכה בגביע המדינה, אבל רשמה בשלב הבתים את הפסדה השישי ברציפות בליגה והיא ומסיימת עונה לראשונה זה שנים במאזן שלילי של 9 ניצחונות, שתי תוצאות שיוויון ו-10 הפסדים בסהך הכל. מנגד, הפועל ראשל"צ חותמת את העונה הסדירה במאזן מרשים של 16 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

נקודת ההכרעה הערב הגיעה יחסית מוקדם. אשדוד מצאה את עצמה כבר בדקה ה-18 בפיגור של 15:9, ואנדראה ווקוייביץ' נאלץ לקחת פסק זמן ראשון - במחצית שקבוצתו ספגה 19 שערים ועוד כשסבטיסלב ורקיץ' עוצר פנדל של רועי ליבגוט בדקה האחרונה. אנטוניו פריבאניץ' ואולג אסטרשפקין העלו את הפועל ראשל"צ בדקה ה-46 ליתרון שיא של 9 שערים (18:27). אסטרשפקין הוביל את מבקיעי ראשל"צ עם 7 שערים. מבקיעים בולטים נוספים - לידור פסו ופריבאניץ' 5 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully