וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה על מלמוד: "זה יכול היה להידרדר למקומות הרבה יותר גרועים"

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 12:23

מאמן הפועל ירושלים התייחס לאירוע הרפואי שעבר על הבלם הצעיר: "צריכים להגיד תודה שהוא איתנו. נתפלל שיחזור אלינו כמה שיותר מהר". על מכבי תל אביב (18:30, ספורט4): "צריכים את הקהל איתנו"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

לפני המשחק מול מכבי תל אביב בפלייאוף העליון מחר (שבת, 18:30, ספורט4), התייחס היום מאמן הפועל ירושלים זיו אריה להתמודדות, וגם לאירוע הקשה שעבר על נועם מלמוד. כזכור, הבלם אושפז בבית החולים בשל "אירוע רפואי", שפרטיו טרם פורסמו.

"אנחנו צריכים להגיד תודה שהוא איתנו, כי זה יכול היה להתדרדר למקומות הרבה יותר גרועים", אמר אריה. "נועם חסר גם מקצועית וגם חברתית, הוא עובר בדיקות, ונתפלל שיחזור אלינו כמה שיותר מהר. מקצועית, יש לנו סגל טוב עם שחקנים שחלקם לא קיבלו הזדמנויות. מי שישחק יעשה את העבודה".

שחקן הפועל ירושלים נועם מלמוד. דני מרון
רק בריאות. מלמוד/דני מרון

על הארכת החוזהו של במועדון אמר: "הפועל ירושלים זה מועדון חריג בכדורגל הישראלי, שמאמין בתהליך ונותן לעבוד גם ברגעים פחות טובים. אני בן אדם של תהליכים והחיבור היה טבעי מהרגע הראשון. אני מאושר להמשיך בהפועל".

על משחק הבית הראשון בפלייאוף העליון אמר אריה: "יש לנו הרבה מאוד שחקני בית שמשחקים, קבוצה שמנסה לשחק כדורגל חיובי, ובשביל הקהל שלה. אני מקווה שבעתיד העובדה שהפועל ירושלים נמצאת בפלייאוף העליון לא תיתפס כאירוע חריג, אבל כרגע זה אירוע מיוחד וצריך לחגוג אותו. אנחנו צריכים את הקהל איתנו".

עמית גלזר הוסיף: "התחושות בקבוצה טובות. הראינו לאורך כל העונה שכשאנחנו באים בגישה הנכונה, אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. אני בטוח שנראה את זה שוב בשבת. הפועל ירושלים היא מועדון מצוין בליגת העל, ואני מאוד שמח להיות פה. נועם מלמוד ילד מדהים, הוא מאוד חסר לנו פה ואנחנו רוצים שיחזור כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully