וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחות הגורליות עם רוסו ובניון: רוני לוי ב"סערה בממלכה"

31.3.2023 / 17:00

הדימוי הקשוח ("לפני 20 שנה לקחתי דברים קשה יותר"), טראומת רוזנבורג, רגעי השיא והשיחות הקשות עם הכוכבים: מאמן הפועל חיפה נפתח

סערה בממלכה עם רוני לוי: קטעים נבחרים מתוך חלק א'/ספורט1

לפני פתיחת הפלייאוף התחתון, התארח מאמן הפועל חיפה רוני לוי ב"סערה בממלכה" ודיבר בין היתר על קריירת המשחק ("מכבי חיפה שלנו היתה קבוצה נהדרת, אבל היו הרבה קבוצות גדולות במועדון"), האליפויות עם הירוקים ("פתאום בא מאמן מהנוער, הייתי צריך לנער קצת את העניינים") והדימוי הקשוח שלו ("לפני 20 שנה לקחתי את הדברים הרבה יותר קשה").

רוני לוי ב"סערה בממלכה". ספורט 1
ראה הכל בכדורגל הישראלי. רוני לוי/ספורט 1

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כמו כן, נזכר לוי בתקופה בה אימן את יוסי בניון במכבי חיפה ב-2015/16: "זה התחיל רע מאוד ונגמר מצוין, הכי טוב שאפשר. יוסי הוא ווינר גדול, הוא דורש מעצמו הכי הרבה כל הזמן, כל הזמן רוצה לשחק. אני תכננתי לא להעמיס עליו יותר מדי. לא היתה דינמיקה טובה. עד שהיתה שיחה בינינו, אולי קצת קשה, יצאנו מהחדר מחובקים ומאותו רגע היינו ביחסים הכי טובים בעולם".

על הקשר עם ג'ובאני רוסו במכבי חיפה בתחילת שנות האלפיים סיפר: "ג'ובאני רק סיבך אותי. ברגע הראשון שבאתי, לא היה בא לו בכלל שאאמן. הלך לו פראליה, החבר הכי טוב שלו, הוא הגיע מחופשה בקרואטיה. ראיתי אותו, ורציתי ללכת הביתה. עד שיום אחד קראתי אליו לחדר ונתתי לו בראש חזק. היינו ביחסים מתוחים. ככל שעבר הזמן זה הלך והשתפר. הוא שחקן גדול, דוגמא לשחקנים אמיתיים. היה לי כבוד לאמן אותו, כיף גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully