וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד הפצוע בספק גדול לליברפול, פפ: "נראה איך הוא ירגיש"

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 15:52

באנגליה מעריכים שכוכב סיטי יחמיץ את המשחק החשוב. קלופ: "הם כבר זכו באליפות בלי חלוץ. ברור לכולם שזה משחק ענק" (שבת, 14:30, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ליברפול 2:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וליברפול ממשיכות בהכנות לקראת הקרב הגדול ביניהן מחר (שבת, 14:30, ספורט1), והסיפור הגדול לקראת ההתמודדות ממשיך להיות מידת כשירותו של ארלינג הולאנד. הכוכב הגדול שוחרר ממשחקי נבחרת נורבגיה בגלל פציעה, אמש נעדר מהאימון ולפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", "מאוד לא סביר שיוכל לשחק בשבת".

"נראה אחר הצהריים איך הוא ירגיש", אמר פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים. על פיל פודן אמר: "הוא ייעדר שבועיים-שלושה, נראה איך ירגיש אחרי ניתוח האפנדיציט". על המשחק עצמו אמר פפ: "אני אוהב לשחק מול ליברפול. אני ויורגן מכירים היטב אחד את השני. הדעה שלי על ליברפול לא השתנתה, בין אם היא זוכה בליגת האלופות או למטה. היא תמיד יריבה גדולה".

נזכיר: האלופה כרגע בפיגור של שמונה נקודות מהמוליכה ארסנל, שבשבת תעלה למשחק נגד לידס זמן קצר אחרי שיסתיים המפגש באיתיחאד. מכיוון שגם פודן לא יעמוד לרשות פפ ומנצ'סטר סיטי אחרי שעבר השבוע ניתוח להסרת התוספתן, חוליאן אלברס עשוי לפתוח בחוד, אם כי ישנה גם האפשרות שאחד מבין קווין דה בראונה או אילקאי גונדואן יעלו בעמדת "חלוץ מדומה", כפי שעשה גווארדיולה לא אחת בעבר.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. רויטרס
חדשות רעות לפפ. הולאנד/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מנגד, מרשימת הפצועים הארוכה של יורגן קלופ יצא לואיס דיאס, שחזר לאימונים לראשונה מאז אוקטובר ועשוי להיכלל בסגל. "זה נהדר שהוא חזר, אבל היום הוא לא יתאמן איתנו", אמר המנג'ר. מוחמד סלאח, שכבש בכל שלושת המפגשים מול סיטי העונה, יקווה שוב למצוא את הרשת, בעוד יורגן קלופ יקווה להשלים דאבל עונתי על מנצ'סטר סיטי לראשונה מאז 2015/16. ניצחון יצמק את הפער מטוטנהאם הרביעית לארבע נקודות, לפחות באופן זמני, בעוד הפסד ככל הנראה יחרוץ את סיכויי ליברפול להגיע לטופ 4 העונה.

"זה משחק סופר-חשוב", אמר קלופ. "לכולם ברור שזה משחק ענק, ושמצפה לנו שבוע ענק". כשנשאל על חסרונו האפשרי של הולאנד אמר מנג'ר ליברפול: "הוא חלוץ ענק, אבל סיטי כבר זכתה באליפות בלי חלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully