וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו דרסה 67:86 את בולוניה, בלאט נפצע בהפסד אלבה לברצלונה

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 23:32

ז'יז'יץ' כיכב עם 24 נקודות, הטורקים נשארו במאבק על הכרטיס לפלייאוף היורוליג. הרכז נפגע בידו ברבע הראשון ולא חזר, זוסמן קלע 3 נקודות בלבד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

במקביל לניצחון הגדול של מכבי תל אביב על מילאנו, נערכו הערב שני משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-32 ביורוליג. במפגש המוקדם הביסה אנאדולו אפס 67:86 את וירטוס בולוניה ובזכות ניצחון יורוליג שני ברציפות שמרה על הסיכוי להעפיל לרבע הגמר. לאחר מכן ברצלונה לא התקשתה להכניע 56:72 את אלבה ברלין, במשחק בו תמיר בלאט נפצע כבר ברבע הראשון ולא חזר לפרקט.

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Huseyin Yavuz / dia images, GettyImages
ערב פושר בניצחון מוחץ. קלייברן/GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images

אנאדולו אפס - וירטוס בולוניה 67:86

ארבעה הפסדים בחמישה משחקי יורוליג במהלך חודש מרץ בהחלט סיבכו את אלופת אירופה המכהנת, שכבר לא תלויה בעצמה בקרב על עלייה לשלב הבא, אבל הערב הגיעה ניצחון שני ברציפות ששומר אותה במאבק על הפלייאוף. בולוניה הגיעה לאיסטנבול יומיים אחרי שחטפה 111:80 ממכבי תלאביב ביד אליהו וספגה הפסד רביעי ברציפות ו-14 העונה ביורוליג, אחרי שבמחצית הראשונה קלעה 25 נקודות בלבד לעומת 47 של הטורקים. אנטה ז'יז'יץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 24 נקודות (11 מ-13 מהשדה), טיבור פלייס הוסיף 13 נקודות ואלייז'ה בריאנט קלע 13 ותרם 11 כדורים חוזרים בהגנה. שיין לארקין ו-וויל קלייברן הסתפקו בחמש נקודות כל אחד. ניקולו מאניון הוביל את קלעי בולוניה עם 17 ו-6 אסיסטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
ברצלונה מתבססת בשלישייה הראשונה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - אלבה ברלין 56:72

תמיר בלאט נפגע בידו ברבע הראשון וסיים את המשחק כעבור 2:51 דקות שלו על הפרקט וכשלזכותו שני אסיסטים, יובל זוסמן קלע 3 נקודות בלבד (1 מ-6 מהשדה), והוסיף ריבאונד בודד, שני אסיסטים, חטיפה ואיבוד, ואלבה ברלין הפסידה בברצלונה 72:56. זהו ניצחון רביעי ברציפות של ברצלונה ביורוליג והיא בהחלט מבססת את מקומה בשלישייה הראשונה. סרטאץ' שאנלי עם 12 נקודות הוביל את קלעי הקלטאנים, ניקולה מירוטיץ' תרם 11 נקודות וניקולה קאליניץ' קלע 10. הקלע המוביל של אלבה היה יאני וצל עם 9 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully