וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל סימונס חוזה: "ג'יימס, גרין ודונצ'יץ' יחד בדאלאס"

כתב ה-'The Ringer' צופה איחוד של שני האמריקאים לראשונה בקריירה יחד עם הסלובני במאבריקס בעונה הבאה. ומה התחזית לגבי אירווינג?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

האם ליגת ה-NBA בדרך לסופר טים הבא? אחרי צמדים ושלישיות של ספורסטארים בשנים האחרונות, כפי שהיה במיאמי, קליבלנד וגולדן סטייט, בפיניקס בנו רביעייה קטלנית בדמותם של קווין דוראנט, כריס פול, דאנדרה אייטון ודווין בוקר. ביל סימונס, עיתונאי ומייסד ה'The Ringer' האמריקאי המסקר את הליגה הטובה בעולם, העלה רעיון ובו לברון ג'יימס יצטרף לדאלאס מאבריקס של לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג יחד עם דריימונד גרין.

סימונס טוען שגרין לא ימשיך במדי הווריירס ויחפש אתגר חדש, אך ירצה להישאר במערב. יחד עם לברון, חברו הוותיק החולק איתו את אותה הסוכנות, השניים ירצו להצטרף לסופר טים החדש ואחד הנוצצים אי פעם בדאלאס. עם השנה האחרונה שלו בחוזה בלייקרס, וכאשר הוא מביט כבר אל עבר שנת הפרישה אותה הוא מתכנן עם בנו, ברוני ג'יימס, סימונס צופה שהפורוורד יחפש הרפתקה אחרונה בקריירה בה הוא יוכל להתמודד באמת על אליפות. בנוסף לכך, ג'יימס סיפר בעבר על הרצון שלו לשתף פעולה עם גרין, החמיא רבות ללוקה וניסה לפתות את אירווינג להצטרף אליו ללוס אנג'לס בחלון הטריידים האחרון, אך זה בחר להצטרף לסלובני בדאלאס.

עוד ב-NBA

שחקני דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג, לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
הגעה של לברון וגרין תוציא אותו מהמשוואה? אירווינג לצד דונצ'יץ'/רויטרס

על מנת להביא את סוללת הכוכבים הזאת, וגם כדי להשאיר את כולם עם החוזים הגבוהים שלהם, בדאלאס יצטרכו לערוך שינויים מהותיים לקראת הגעה דמיונית שכזו. קשה להאמין שיוכלו לבנות קבוצה כה מרשימה בטקסס, במיוחד עם הירידה ביכולת שעשויה להשאיר את דאלאס מחוץ לפלייאוף, אך יהיה מעניין לראות מה הכיוון החדש של לברון וגרין לקראת שנת החוזה שלהם.

עוד הוסיף סימונס, כי הוא אינו בטוח אם בסיטואציה בה לברון וגרין יצטרפו, אירווינג בהכרח ישאר, וייתכן כי הוא יקח חלק בטרייד להצטרף ללייקרס או קבוצה אחרת מהמערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully