וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס מודאגת, אמביד מתגונן, דוראנט נרגש: סיכום הלילה ב-NBA

אירווינג מודה ש"אלה לא היו הציפיות של אף אחד", הסנטר זכה לביקורות אחרי שנעדר מול יוקיץ', כוכב פיניקס הוריד חלודה בקאמבק: "חשבתי יותר מדי"

דאלאס נחלה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד נוסף - ה-40 שלה העונה - וכעת היא רחוקה משחק אחד מהמקום העשירי במערב, כשהסיכויים לפספס את הפליי-אין נראים יותר ויותר גבוהים מערב לערב.

"זה בלגן גדול כרגע בטבלה", הודה קיירי אירווינג, אחרי ה-116:108 מול פילדלפיה. "אנחנו במאזן 40:37 ונלחמים על הפליי-אין, אלה לא היו הציפיות של אף אחד מאיתנו". הרכז שסיים עם 23 נקודות דיבר גם על המעבר הדרמטי מברוקלין למאבס: "לא ביקשתי לעבור בשלב הזה, רציתי לסיים את העונה בברוקלין ולא קיבלתי הזדמנות לעשות זאת. הציפיות שלי השתנו, ואני צריך לחיות עם התוצאות, בין אם נגיע לפלייאוף או לא".

אירווינג, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ, טוען שטוב לו בדאלאס: "אני מנסה לחיות בשלום עם המקום בו אני נמצא וסומך על החבר'ה בחדר ההלבשה. אני מעריך את ההזדמנות שקיבלתי. הכל כאן נהדר, מלבד הההפסדים".

שחקן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג. רויטרס
זה לא הולך. אירווינג/רויטרס

עוד ב-NBA

יש לציין כי גם אם דאלאס תדביק את אוקלהומה סיטי במקום העשירי, הת'אנדר מחזיקים בשובר-השוויון, ובמקרה של שוויון מאזנים, הם אלה שיסיימו במיקום גבוה יותר. "זה בהחלט מתסכל", הודה לוקה דונצ'יץ'. "כבר היינו בפלייאוף, ועכשיו אנחנו נלחמים על הפליי-אין. זה ממש מתסכל. זה לא עניין של כימיה, צריך פשוט לנצח משחקים". ג'ייסון קיד הוסיף: "זה תמיד אפשרי, צריך להאמין במה שעושים ולא להיות אנוכיים, שם זה מתחיל".

בצד השני, ג'ואל אמביד ספג ביקורת מסוימת על כך שנעדר מהמפגש עם ניקולה יוקיץ', וכעת חזר. "אם משחק אחד עלול לפגוע בסיכויים, כנראה שכולם לא היו במירוץ ל-MVP. המטרה החשובה יותר היא שכולם יהיו בריאים לפלייאוף", אמר. דוק ריברס הוסיף: "אתה לא זוכה בתואר על משחק אחד, זה פרס של עונה שלמה. ג'ואל היה דומיננטי כל העונה. הוא החמיץ כמה משחקים, אבל האם זה צריך לפגוע בו? נראה שכל שבוע יש קריטריונים שונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט. רויטרס
לאט לאט. דוראנט/רויטרס

קווין דוראנט נראה חלוד עם חזרתו לפיניקס, כשהחטיא את שש הזריקות הראשונות שלו וסיים עם 15 נקודות ב-5 מ-18 מהשדה, אך הסאנס בכל זאת ניצחו 100:107 את מינסוטה, והם עומדים על מאזן של 0:4 עם KD. "היה קשה לי להירדם בלילה, כל כך היה קשה לא לחשוב על המשחק", הודה הכוכב הנרגש, שזכה לתשואות חמות מהאוהדים בפיניקס. "לפעמים אתה רוצה משהו יותר מדי ואז אתה מכריח דברים. חשבתי יותר מדי, זה לא מתאים לי. אני שמח שחזרתי, ונבנה על זה".

פיניקס ניצבת כעת במקום הרביעי המבטיח יתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף, מרחק חצי משחק מלוס אנג'לס קליפרס החמישית. "קווין נאבק בשני צידי המגרש", אמר מונטי וויליאמס. "הוא עדיין לא בכושר שיא. כשהוא יחזור, כולנו נראה את קווין שאנחנו מכירים". כשדווין בוקר נשאל האם אמר משהו לדוראנט אחרי כל ההחטאות, השיב: "מה כבר אפשרי להגיד לו? כולם יודעים את שמו. כולם יודעים מה הוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully