וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מכללות נשים הביא רייטינג גבוה יותר מכל משחק NBA אחר השנה: "נמאס"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 20:09

איך ייתכן שיותר צופי טלוויזיה ראו את בנות אוניברסיטת אייווה מנצחות את לואיוויל בטורניר ה-NCAA מאשר כל משחק NBA אחר ב-ESPN העונה? בארה"ב מנסים לענות

מערכת וואלה!

אולי את הקהל בישראל הנתון הזה יפתיע, את האמריקאים ממש לא: יותר צופי טלוויזיה ראו את אוניברסיטת אייווה מנצחת את לואיוויל בטורניר ה-NCAA לנשים מאשר כל משחק NBA אחר ב-ESPN העונה.

ההוקייס גברו על הקרדינלס 83:97 בתחילת השבוע, והמשחק משך 2.499 מיליון צופים ב-ESPN. כאמור, זה יותר מכל משחק NBA שהיה ברשת ESPN לאורך כל העונה.

משחק ה-NBA הנצפה ביותר העונה ב-ESPN היה המשחק ב-5 במרץ בין הניקס לסלטיקס. המשחק הזה משך 2.14 מיליון צופים. המשמעות היא שלא רק שאייווה נגד לואיוויל עוררו יותר עניין מכל משחקי ה-NBA ב-ESPN העונה, אלא שהפער היה משמעותי.

אוניברסיטת אייווה מנצחת את לואיוויל בטורניר ה-NCAA לנשים. רויטרס
הרבה רגש, מעט פוזה. מכללות/רויטרס
קייטלין קלארק, אוניברסיטת אייווה מנצחת את לואיוויל בטורניר ה-NCAA לנשים. רויטרס
"סיבובי הפתיחה של טורניר ה-NCAA הביאו בערך פי 2.5 ממספר הצופים בסיבובים המוקדמים של פלייאוף ה-NBA בשנה שעברה"/רויטרס

"אנשים אוהבים כדורסל, אבל פשוט לא אוהבים את ה-NBA", נכתב במגזין "outkick", "סיבובי הפתיחה של טורניר ה-NCAA הביאו בערך פי 2.5 ממספר הצופים בסיבובים המוקדמים של פלייאוף ה-NBA בשנה שעברה: 9.3 מיליון אנשים לעומת 3.7 מיליון צופים בלבד ב-NBA בסיבובי הפלייאוף המוקדמים.

"כעת, טורניר הנשים אפילו מנצח את משחקי ה-NBA ששודרו ב-ESPN. זו רק הדוגמה האחרונה לכך שהאמריקאים משתוקקים לכדורסל. זה ספורט שאנשים אוהבים לצפות בו, אבל הם לא רוצים אף אחד מהזבל שמגיע איתו.

"ה-NBA יצאה מגדרה כדי להיות woke. דיבורים על צדק חברתי, שחקנים שמסרבים לעמוד בהמנון ולברון ג'יימס שמעולם לא ראה מצלמה שהוא לא אהב להתלונן בה. שום דבר מזה לא קיים בכדורסל מכללות, גברים או נשים. זה פשוט כיף והתרגשות טהורים. עכשיו כבר ברור שהקהל מעדיף את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully