וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומראטו בספק למשחק של הפועל תל אביב, סילבס: "הכדורגל הוא מפלט טוב"

הקשר שיחק הלילה נגד ארגנטינה ויגיע לקראת נס ציונה. המאמן: "כולם היו רוצים לדפדף לעונה הבאה, אבל המשימה רחוקה מסיום"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי שני הפסדים רצופים ושלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, הפועל תל אביב תגיע בלחץ עצום למשחק הבית שלה נגד סקציה נס ציונה ביום שבת (16:00, ספורט4). האדומים מקדימים את הקו האדום בחמש נקודות בלבד ומקווים לרשום ניצחון ראשון העונה על נועלת הטבלה.

גודפריד רומראטו שיחק הלילה בתבוסה של קוראסאו 7:0 לארגנטינה והוא בספק למשחק בגלל שיגיע מאוחר. אנטואן קונטה נחת לפנות בוקר אחרי ששיחק עם נבחרת גינאה במוקדמות אליפות אפריקה ולא התאמן, אבל הוא ישוב לפעילות מחר.

המאמן חיים סילבס אמר: "ניצלנו את החזרה מהפגרה לרענן את האווירה, לחדש... האם היא עשתה לנו טוב? את זה נדע רק אחרי המשחק ביום שבת. יש לנו ליגה חדשה של עוד שישה משחקים. מול כל קבוצה אנחנו יודעים במה אנחנו חזקים ובמה פחות. גם אנחנו נמצאים במקום של המאבקים - זה לא הדבר הכי כיף בעולם, אבל אם נעשה את זה טוב ומהר, אולי לא נהיה צריכים להיאבק עד הסוף".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
"המאבקים האלה הם לא הדבר הכי כיף בעולם". סילבס/ניב אהרונסון

סילבס נשאל אם העובדה ששחקנים רבים לא חתומים לעונה הבאה מפריעה, והשיב: "אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה. הראש בהווה, בעונה הזו ובמשימה הנוכחית - מבחינת כולם. כדי שהעונה תסתיים בצורה טובה ואחר כך יהיה מספיק זמן להתכונן לעונה הבאה. חשוב שכל מי שאוהב את הפועל תל אביב יהיה מרוכז במשימה שיש לנו בימים ובשבועות הקרובים. כולם היו רוצים לדפדף וללכת לעונה הבאה, אבל המשימה לא הסתיימה".

המאמן נדרש גם למצב בארץ: "כנראה שאי אפשר לברוח מזה, זה מגיע לכל בית בישראל. אנחנו צריכים להתרכז בנטו שלנו ביחד, בתוך האימון ובתוך המועדון. כשנעלה למגרש כל הקשיים וכל הניואנסים לא יתקבלו על הדעת. אני מנסה למקד את השחקנים אך ורק בכדורגל. בימים האלו זה מפלט טוב. אני מאוד שמח לבוא לאימון ולא לשבת מול הטלוויזיה".

דוד קלטינס אמר: "הפגרה באה לחלק מהשחקנים בזמן, אנחנו עוברים עונה לא פשוטה. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב. כולם מקצוענים ויודעים שהמטרה היא קודם כל לסיים את העונה הנוכחית כמו שצריך - בשביל המועדון, בשביל האוהדים וגם בשביל הקריירה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully