וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חצה את רף 100 השערים: "מקווה שהטירוף הזה לא ייגמר לעולם"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 9:48

אלוף העולם הארגנטינאי לא עצר גם ב-0:7 על קוראסאו, מאמנו ליאונל סקאלוני הבהיר: "אני לא יודע מה עובר לו בראש, אני רוצה שהוא ימשיך לשחק ויהיה מאושר"

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

ליאונל מסי הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שמבקיע מעל 100 שערים במדי הנבחרת, אבל הראשון שעושה זאת כאלוף עולם. לפניו נמצאים כריסטיאנו רונאלדו עם 122 שערים ועלי דאי האיראני עם 109, אבל הם כמובן לא היו וכנראה גם לא יהיו אלופי עולם כמו מסי.

"הפרעוש" השלים שלושער ובישול תוך 37 דקות משריקת הפתיחה ב-0:7 על קוראסאו הקטנה והצנועה ואלופת העולם המשיכה בחגיגה הגדולה שלה לעיני אוהדיה, אחרי שבסוף השבוע גברה גם על פנמה בלילה שבין חמישי לשישי. היה זה השלושער ה-57 של מסי בקריירה והוא כנראה היה משלים רביעייה אילו לא היה מוותר לאנחל די מריה על פנדל שנפסק במחצית השנייה.

ליאונל מסי, שחקן ארגנטינה. Daniel Jayo, GettyImages
102 שערים וזה כנראה עוד לא הכל. מסי/GettyImages, Daniel Jayo

"זו דרך נפלאה לסגור את שבוע הנבחרת", כתב מסי אחרי המשחק באינסטגרם, "אני מקווה שנוכל להמשיך לחוות לרגעים כאלה ושהטירוף הזה לא ייגמר לעולם!!!". ב-14 המשחקים האחרונים של מסי בנבחרת הוא הבקיע 21 שערים והוסיף שבעה בישולים, מספרים בלתי נתפסים גם אם כוללים שלושער על קוראסאו וחמישייה על אסטוניה.

המאמן לאונל סקאלוני התבקש בפעם המי יודע כמה להתייחס לעתידו של מסי במדי האלביסלסטה ושוב אמר: "אני לא נמצא בראש שלו לא יודע מה הוא חושב ולא יודע מה הוא מתכנן. מה שאני רוצה זה שהוא ימשיך לשחק ויהיה מאושר. הוא הגיע ל-102 שערים ואני מקווה שיהיו עוד, זה מגיע לו על כל מה שהוא תורם ועושה. אני גם שמח שהוא הגיע להישג כזה על אדמת ארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully