וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ממשיכה לחגוג: שלושער לליאונל מסי ב-0:7 על קוראסאו

הפרעוש הבקיע שלוש פעמים ב-37 הדקות הראשונות והגיע ל-102 שערים במדי אלופת העולם, גם גונסאלס, פרננדס, די מריה ומונטיאל כבשו. רומראטו וקובאס שותפו בשורות היריבה הצנועה

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

החגיגה של אלופת העולם נמשכת. בלילה שבין חמישי לשישי חגגה ארגנטינה על פנמה והלילה (בין שלישי לרביעי) היא דרסה 0:7 את קוראסאו במשחק ראווה נוסף, כשליאונל מסי מבקיע שלושער כבר במחצית הראשונה והופך לשחקן השלישי אי פעם שחוצה את רף 100 השערים במדי הנבחרת - והראשון מביניהם שהוא אלוף עולם.

כריסטיאנו רונאלדו הוא שיאן השערים בגזרה הבינלאומית עם 122 כיבושים ואחריו עלי דאי האיראני עם 109, אבל מסי שהבקיע 102 שערים הוא היחיד שזכה במונדיאל. מסי כבש הלילה מול הנבחרת הקטנטנה שלושער כבר בחצי הראשון וגם הוסיף בישול בדרך ל-0:7.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. JUAN MABROMATA, GettyImages
מסי חוגג את שערו ה-100. הוסיף שניים נוספים עד המחצית/GettyImages, JUAN MABROMATA

החגיגה החלה בדקה ה-20 כאשר מסי הבקיע את שערו ה-100 במדי האלביסלסטה בבעיטה ברגל שמאל וכעבור שלוש דקות ניקו גונסאלס הכפיל את היתרון. גונסאסלס גם הוסיף בישול למסי בדקה ה-33 וכעבור שתי דקות לוח התוצאות כבר הראה 0:3 לארגנטינה, אחרי שמסי בישל לאנסו פרננדס. מסי השלים שלושער בדקה ה-37 מבישול של ג'ובאני לו סלסו, קשר ויאריאל שהחלים מפציעה שבעקבותיה החמיץ את המונדיאל

המחצית השנייה הייתה רגועה הרבה יותר, אבל המשחק לא הסתיים לפני שאנחל די מריה הצטרף לחגיגה בדקה ה-78 כאשר הבקיע מהנקודה הלבנה ואת המסמר האחרון נעץ גונסאלו מונטיאל, שחקן ההגנה שהבקיע את הפנדל המכריע בגמר המונדיאל נגד צרפת והפעם נהנה מבישול של פאולו דיבאלה, שעלה מהספסל יחד עם די מריה ל-23 הדקות האחרונות, כדי לקבוע 0:7 בסיום.

אגב, בנבחרת קוראסאו עלה מהספסל קשר הפועל תל אביב גודפריד רומראטו לשש הדקות האחרונות. בהרכב הנבחרת פתח אקס מכבי תל אביב ברנדלי קובאס, שהוחלף בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully