וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק בהפועל באר שבע מהשחקנים שבנבחרת. פאון יחזור להרכב?

29.3.2023 / 9:49

במועדון שמחו מהיכולת הטובה שגילו גלזר, ויטור ויחזקאל ובעיקר מכך שהבלם הוותיק נמנע מפציעה אחרי שני משחקים בשלושה ימים. לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה בשבת, התלבטות לגבי הרומני שמתאמן חרף הכאבים

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

סיפוק בהפועל באר שבע מההופעה של שחקני הקבוצה בנבחרת ישראל בצמד המשחקים מול קוסובו ושוויץ. עומרי גלזר ומיגל ויטור היו מהטובים יותר בנבחרת בשני המשחקים וגם שגיב יחזקאל שנכנס אתמול כמחליף במחצית השנייה, ניסה והשתדל אבל המשחק כבר היה גמור. יחד עם זה, מאחר שהנבחרת הפסידה אמש 3:0 וצמד שחקני הקבוצה שפתחו בהרכב נמנים עם החולייה האחורית, אי אפשר היה להביע רגשות שמחה גדולים יותר.

עומרי גלזר שוער נבחרת ישראל מול זקי אמדוני שחקן נבחרת שוויץ. FABRICE COFFRINI/AFP, GettyImages
נקודת האור של ישראל בשוויץ. גלזר/GettyImages, FABRICE COFFRINI/AFP

בהפועל באר שבע היו מאוד דרוכים אמש במהלך המשחק בעיקר בגלל ויטור. הבלם הוותיק פתח במשחק שני תוך שלושה ימים ובקצבים של משחקי נבחרת, היה חשש ממתיחה שתשבית אותו למשחק של הפועל באר שבע בשבת מול מכבי חיפה. מחר יקבל אליניב ברדה את השחקנים ויוודא שכולם כשירים ובריאים. בכל מקרה השלושה יתאמנו בצורה קלה יותר על מנת להכין את הגוף למעמסה שמחכה בשבת בסמי עופר במשחק העונה.

בקבוצה ממשיכים בהכנות למכבי חיפה ועוקבים מקרוב אחרי ההתקדמות של רמזי ספורי ורותם חטואל, אשר מתאמנים כבר בצורה מלאה לגמרי ועשויים להיכלל בסגל כדי לתת לקבוצה כוח ושינוי מהספסל. אדריאן פאון מתאמן עם כאבים בקרסול וקיימת התלבטות אם לפתוח איתו מהדקה הראשונה.
ברדה עדיין לא תירגל טקטי, אבל נראה כי קיים סיכוי טוב שהוא יפתח שוב עם שלושת קשרי האמצע שלו - רועי גורדנה, שי אליאס ועדן שמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully