וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל טראש טוק עם סמארט ושבחים בארה"ב: אבדיה "מנסה לא לחשוב יותר מדי"

הישראלי קלע 25 נקודות בניצחון וושינגטון על בוסטון והודה: "מרגיש נהדר כשהכדור אצלי". פורזינגיס החמיא ("הוא זקוק לביטחון וחופש כדי לעשות דברים גדולים") וגם קוזמה צייץ עליו בטוויטר

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

דני אבדיה בכושר שיא. אי אפשר להתכחש לזה, אחרי שהלילה (בין שלישי לרביעי) השווה שיא קריירה כשקלע 25 נקודות והוביל את וושינגטון לוויזארדס ל-111:130 מרשים על בוסטון סלטיקס, ניצחון שעוד משאיר בחיים את סיכויי הקבוצה להשתחל לפליי אין - גם אם אינם גבוהים.

הישראלי שותף ל-37 דקות, יותר מכל שחקן אחר ותרם בנוסף 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים במשחק בו ניצחה וושינגטון ללא בראדלי ביל, קייל קוזמה ודניאל גאפורד. בסיום הודה אבדיה: "אני פשוט לא חושב יותר מדי, אלא מנסה לקבל את ההחלטות הנכונות. אני משקיע הרבה ומנסה להיות אגרסיבי".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
בשיא שלו. דני אבדיה/רויטרס

כשנשאל אבדיה על כך ש"אינו חושב יותר מדי" כפי שטען, הבהיר: "אני מניח שאני פשוט מנסה לא לחשוב, אלא לשחק את המשחק שלי, מנסה לייצר הזדמנויות גם לחברים וכשהכדור אצלי אני מרגיש נהדר".

אבדיה גם מצא את עצמו נאבק במהלך המשחק במרכוס סמארט, שחקן ההגנה של העונה שעברה, וסיפר על חילופי דברים ביניהם במהלך המשחק: "התעצבנתי כששרקו נגדי עבירת תוקף. אחר כך קלעתי עליו וכן, אני חושב שהיה קצת טראש-טוק מצדי. כלומר הוא קלע עליי שלשה לפני כן, אז השתוונו. זה היה רגע מצחיק והספסל אהב את זה מאוד. אחרי המשחק אמרתי לו שייתן לי לדבר אליו מלוכלך וקייל קוזמה אפילו אמר לי 'אתה צריך לדבר ככה'. מרכוס אמר שאם הוא היה מדבר ככה הוא היה מקבל טכנית, זה היה מצחיק". קוזמה, אגב, צייץ בסיום: "המשחק הכי טוב של דני שאני ראיתי".

ווס אנסלד ג'וניור מאמן וושינגטון שיבח את אבדיה ואמר: "הוא חיבר עכשיו ארבעה משחקים טובים. זה הקצב, העוצמה, רמת האגרסיביות, הוא לא נותן לפעולה רעה או החטאה להסיח את הדעת שלו אלא פשוט ממשיך לשחק. אני אוהב שהוא מתקיף יותר את הסל. כל העונה הוא היה טוב בפיקנרול אבל משחק המעבר זה אלמנט נוסף בהתפתחות שלו."

קריסטאפס פורזינגיס, הסנטר שהוביל את קלעי הוויזארדס עם 32 נקודות, שיבח את אבדיה ששיתוף הפעולה ביניהם הולך ומתדהק: "הוא מוכיח כמה טוב הוא. יש לדני את הכישרון, הוא רק צריך קצת יותר חופש וביטחון והוא יכול לעשות דברים גדולים".

בארצות הברית החמיאו וב-NBC הגדילו לעשות כשכתבו: "אבדיה הגיע בגדול נגד בוסטון. הוא סיים עם דאבל-דאבל מול אחת מקבוצות ההגנה הכי טובות בליגה, זה יום לא רע בכלל במשרד מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully