וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה השווה שיא קריירה עם 25 נקודות ב-111:130 על בוסטון

היכולת הנפלאה של הישראלי נמשכה: שחקן וושינגטון סיפק את משחקו הטוב ביותר בקריירה והוביל את הוויזארדס לניצחון מרשים, תרם גם 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-37 דקות. 32 לפורזינגיס, טייטום עם 28 מנגד

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

דני אבדיה השווה את שיא הקריירה שלו כשקלע 25 נקודות לצד 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-37 דקות על הפרקט והוביל את וושינגטון וויזארדס לניצחון ראשון על בוסטון סלטיקס אחרי שהפסידה לה בארבעת המפגשים האחרונים.

היה זה המשחק הטוב ביותר של הישראלי מאז שנחת ב-NBA בדצמבר 2020 וכנראה בקריירה כולה, המשיך בתנופה מהתקופה האחרונה כאשר קלע 15 נקודות לפחות זה המשחק החמישי ברציפות - עשה זאת לראשונה בקריירה, ושוב זה קורה כאשר הוויזארדס חסרים את שני הפצועים בראדלי ביל וקייל קוזמה, שלא היו שותפים לניצחון המרשים 111:130. הממוצע של אבדיה במשחקים אלו: 18.4 נקודות עם 63.8 אחוז מהשדה ו-47.6 מחוץ לקשת, לקח 9.6 כדורים חוזרים ומסר 5.4 אסיסטים.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
משחק שיא בכושר שיא. דני אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה המשיך בחמישייה של הוויזארדס הלילה, כשיש לציין שלביל וקוזמה הצטרף ברשימת הנעדרים גם דניאל גאפורד ששיתוף הפעולה שלו עם אבדיה הלך והתדהק במשחקים האחרונים, והיה שותף למשחק בו הוויזארדס הוליכו מן הפתיחה, הגדילו את היתרון ככל שנקפו הדקות ולהפסקה כבר ירדו ב-51:64. מרבית התפוקה מצדו של הישראלי הגיעה במחצית השנייה, במהלכה גם היה חתום על הטבעה יפהפה שקבעה 20 נקודות הפרש על בוסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קריסטאפס פורזינגיס הוביל את קלעי וושינגטון עם 32 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מונטה מוריס הוסיף 19 וקורי קיספרט תרם 15. את בוסטון כרגיל הוביל ג'ייסון טייטום, שהסתפק ב-28 דקות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יילן בראון קלע 18 ומרכוס סמארט הוסיף 14.

וושינגטון (42:34) התרחקה מהפלייאוף בעקבות חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, אבל בזכות הניצחון הלילה על המדורגת שנייה במזרח היא שמרה על המקום ה-11 ותנסה לצמצם את פער שני המשחקים שפתחה עליה שיקגו בולס במאבק על הפליי-אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully