וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ מרוצה מהניצחון, אבל לא מהקהל: "אוהדי הנבחרת מפונקים"

פחות מ-15 אלף צופים הגיעו ל-0:3 הקליל על ישראל. ג'אקה: "6 נקודות משני משחקים, 0 ספיגות - אי אפשר לבקש יותר מזה"

כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

בשוויץ נרשמה שביעות רצון אחרי ה-0:3 אמש (שלישי) על ישראל ול"נאטי" יש מאזן מושלם אחרי שני משחקים, לאחר שביום שבת היא הביסה את בלארוס 0:5 במחזור הפתיחה. הקפטן גרניט ג'אקה אף אמר: "6 נקודות, 0 ספיגות - אי אפשר לבקש יותר. כשאתה פייבוריט זה לא תמיד קל, אבל עמדנו באתגר".

המאמן מוראט יאקין אמר אחרי המשחק: "זו הייתה הופעה נהדרת. שלטנו ללא עוררין. היינו צריכים קצת סבלנות, ישראל התגוננה היטב בהתחלה, אבל ידענו שאם נמשיך לשחק לפי התכנית שלנו, יהיו לנו הזדמנויות ונכבוש. ניתחנו את היריבה וידענו איך לשחק, התאמנו את עצמנו מבחינה התקפית".

גם כובש השער הראשון, רובן ורגאס, התייחס לדומיננטיות של שוויץ אמש: "המשחק היה בידיים שלנו לאורך כל המשחק. ידענו להיות סבלניים ולהמתין למצבים שלנו וזה השתלם".

גרניט ג'אקה, יאן זומר, מנואל אקנג'י אחרי הניצחון של נבחרת שוויץ על נבחרת ישראל. רויטרס
שליטה מלאה וניצחון קליל. שחקני שוויץ/רויטרס
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אז שוויץ עם 6 נקודות מ-6 אפשריות והפרש שערים 0:8, אבל משהו אחד קצת הפריע למצב הרוח אמש. לאצטדיון סטאד דה ז'נב הגיעו רק 14,800 צופים, פחות מחצי מהתכולה שלו. הפובליציסט כריסטיאן פינקביינר כתב טור כעוס: "אוהדי הנבחרת מפונקים. נבחרת שוויץ ברמה הכי גבוהה שלה אי פעם, אבל לא רואים את זה ביציעים. נכון, ישראל היא לא יריבה אטקרטיבית ושעה הייתה מאוחרת, בעיקר למשחק באמצע השבוע, אבל האוהדים פשוט מפונקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully