וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה ליוקיץ'? אמביד: "יש שחקנים שזכו ב-MVP ולא השיגו כלום, למה הלחץ עליי?"

הקמרוני, שייעדר מקרב הסנטרים הלילה מול הסרבי, התייחס למירוץ ה-MVP והציפיות ממנו: "איני בראש רשימת השחקנים שיש עליהם הכי הרבה לחץ לנצח"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

המפגשים בין דנבר לפילדלפיה בשנים האחרונות הפכו לקרב בין שני הסנטרים הגדולים ב-NBA - ניקולה יוקיץ' וג'ואל אמביד. הסרבי והקמרוני נאבקים גם השנה על תואר ה-MVP של הליגה, וכאשר שתי הקבוצות מחזיקות במאזן כמעט זהה (24:50 לעומת 25:49) למפגשים הישירים עשויה להיות השפעה על זהות הזוכה. במפגש הקודם בין הקבוצות לפני חודשיים יצאו הסיקסרס ואמביד עם ידם על העליונה, אך לצערם של הצופים הקמרוני לא ישחק הלילה.

לקראת ההתמודדות, ממנה אמביד כאמור ייעדר, הוא נשאל על הלחץ שמופעל עליו להוביל את פילדלפיה לאליפות, ובתשובתו התייחס בעקיפין למירוץ ה-MVP בו הפסיד בשנתיים האחרונות ליוקיץ': "לא אכפת לי מהלחץ ששמים עליי, רק אכפת לי מהלחץ שאני שם על עצמי כדי לנצח. אנשים שואלים על איזה שחקן יש הכי הרבה לחץ ומציינים אותי, אני לא בראש הרשימה הזאת. אני לא זכיתי ב-MVP פעמיים, אני לא נבחרתי לחמישיית העונה הראשונה, לא זכיתי בכלום. למה יש עליי לחץ לעשות משהו כשיש שחקנים עם תארי MVP שגם הם עוד לא עשו משהו?"

עוד ב-NBA

ג'ואל אמביד, שחקן פילדלפיה סיקסרס חוגג. רויטרס
זאת השנה שלו? אמביד/רויטרס

בהמשך אמביד הסכים עם קביעתו של יאניס אנטטוקומפו, שבניגוד לסרבי והקמרוני זכה גם ב-MVP וגם באליפות, לפיה הקריטריונים לבחירה ב-MVP משתנים משנה לשנה: "יש ניתוחים אנליטיים שיגידו לך ששחקנים הם השומרים הכי טובים, אבל מבחן העין מראה שהם לא כל כך טובים בהגנה. לא אני ממציא את החוקים וקובע את הקריטריונים, זה הכל לפי ההעדפה של האנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully