וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ממשיכה לקרוס, דונצ'יץ' מסתבך: "הרצון לנצח חייב להיות גבוה יותר"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 6:52

המאבס עם ארבעה הפסדים רצופים ו-13:7 מאז הגעת אירווינג. דונצ'יץ' בסכנת הרחקה, קיד: "צריך למצוא דרך לעצור את הדימום"

אחרי ההפסדים לממפיס וגולדן סטייט, הסתכלה דאלאס על לוח המשחקים שלה ובוודאי נשמה לרווחה שצמד המשחקים הבאים שלה הם מול שארלוט - אחת הקבוצות הגרועות בליגה, שחסרה כמובן את כוכבה הגדול ביותר לאמלו בול, וגם את קלי אוברה. איך זה נגמר? עם שני הפסדים נוספים, שסיבכו כהוגן את המאבריקס במירוץ לפלייאוף במערב. גם 40 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים של לוקה דונצ'יץ' לא הספיקו אמש (ראשון) ב-110:104 מול ההורנטס.

ליתר דיוק, מדובר במירוץ לפליי-אין - למקום השישי דאלאס כבר לא תגיע, וכעת גם המקום העשירי נראה רחוק - בטח ובטח ביכולת כה עגומה. כעת דאלאס רק במקום ה-11 במערב, משחק אחד פחות מאוקלהומה סיטי שבמקום העשירי. אומנם הטבלה צפופה והכל פתוח, אבל מצב הרוח מדוכדך.

עד כמה חמור המצב? בצמד המשחקים מול שארלוט - קבוצה שהפסידה העונה 51 פעמים - המאבס הוליכו למשך 81 שניות בלבד (!). מאז הטרייד שהנחית בקבוצה את קיירי אירווינג - טרייד שלכאורה אמור היה להפוך את דאלאס לקבוצה הרבה יותר מסוכנת ונפיצה - היא עומדת על מאזן של 13:7. נזכיר: כשאירווינג הגיע, ניצבה דאלאס במקום הרביעי במערב, עם מאזן 26:30. כעת היא עומדת על 39:36.

"לעתים אתה יורד ברמה, לרמה של היריבה שלך. לעתים אתה לוקח דברים כמובן מאליו", סיכם ג'ייסון קיד המתוסכל. "זה מצער ששני המשחקים הללו מחקו מאיתנו, צריך למצוא דרך לעצור את הדימום".

טים הארדוויי ג'וניור הוסיף: "דונצ'יץ', אירווינג וקיד סופגים את הביקורת, אבל זה מאמץ קבוצתי. זה השחקנים. אנחנו חייבים להשתפר. הרצון שלנו לנצח חייב להיות גבוה יותר. עוד כמה משחקים, אפילו לא נהיה בתמונת הפליי-אין".

אם ההפסד עצמו לא מספיק, הרי שבמהלכו ספג לוקה דונצ'יץ' עבירה טכנית 16 העונה, והמשמעות היא הרחקה אוטומטית מהמשחק הקרוב של קבוצתו, מול אינדיאנה. "אני מקווה שהליגה תבטל את העבירה הזאת", אמר ג'ייסון קיד, בעוד אירווינג הוסיף: "אני לא רוצה שיקנסו אותי, אבל זה לא היה מוצדק".

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' מול שארלוט הורנטס. רויטרס
בצרות. דונצ'יץ'/רויטרס

אירווינג, שסובל מפציעה ברגלו, אמר על מצבו: "הלוואי שהייתי בריא ב-100 אחוז, ויכול לשחק בשטף המשחק. אבל אני על הפרקט, אין תירוצים. אני חייב לקשור שרוכים ולעשות מה שאפשר כדי לעזור לחברים שלי לקבוצה". על היכולת עצמה אמר: "יש לנו את הכישרון, פשוט צריך לתפקד. ידענו שזה משחק מסוכן - לנו יש על מה לשחק ולהם לא. אנחנו צריכים להמשיך קדימה, להמשיך להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully