וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה מזגזג בין מינכן, לונדון ומנצ'סטר: "אשתו כבר עזבה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 14:56

בת הזוג הדוגמנית של כוכב באיירן מינכן לא אוהבת את העיר וחזרה לאנגליה, השחקן "אכול געגועים" ונוסע בכל הזדמנות לראות את משפחתו

תקציר: נבחרת גרמניה גוברת 0:2 על פרו במשחק ידידות/ספורט1

האם לירוי סאנה בדרך למעבר גדול בקיץ הקרוב? בגרמניה מדווחים שהכוכב הגרמני עשוי לעזוב את באיירן מינכן כי אשתו הדוגמנית "כבר לא רוצה לגור במינכן", כך נטען ב"בילד". על פי הדיווחים, היא כבר עזבה לאנגליה ומתגוררת בלונדון עם שני הילדים שלו, מילו וריו סטלה. הכדוגלן "אכול געגועים" נוסע לבקר אותה, באישור קבוצתו כמובן, ויחד עמה "מזגזג" בין לונדון ומנצ'סטר לבין חייו בגרמניה.

סאנה לאחרונה מציג יכולת מאכזבת בבאיירן הדועכת, ומאז המונדיאל כבש שלושה שערים ובישל אחד בלבד. סך הכל במדי באיירן יש לו 37 שערים ו-34 בישולים ב-121 הופעות מאז שהצטרף ב-2020 תמורת כ-60 מיליון יורו. כעת, כשבאיירן מינכן עומדת לפגוש את מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, סאנה שוב בכותרות.

שמה של אשתו הוא קנדיס ברוק, בת 27, דוגמנית וזמרת. הם לא נשואים, אבל בזוגיות חמש שנים. בעבר הוציאה כמה שירים, ודגמנה עבור מספר מותגים בקמפיינים בילאומיים. בנוסף, הופיעה בטלוויזיה במספר תוכניות. לפני סאנה, היו לה מספר בני זוג מפורסמים - ביניהם הזמר כריס בראון (האקס המושמץ של ריהאנה), הראפר ספארי סמואלב (האקס של ניקי מינאז') ושחקן ה-NBA אנדרה דראמונד.

עוד בוואלה!

הקרב המלוכלך בין בנות הזוג של ריאד מחרז ולירוי סאנה מאיים על מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

כבר תקופה ארוכה שהיא מרגיזה את אוהדי באיירן. בקיץ שעבר העלתה לסנאפצ'אט שלה תמונה של סיטי חוגגת אליפות עם לב כחול, על אף שלא העלתה שום תמונה מהחגיגות של באיירן. כשהייתה לאחרונה בביקור במשחק של סיטי, תייגה אותו כ"בית". יש לציין שבעבר, אחרי עימות מתוקשר שלה עם אשתו של ריאד מחרז, היא סגרה את החשבונות שלה ברשתות החברתיות. כעת, בגרמניה טועני, היא "האישה שעשויה לסדר את העסקה הגדולה של הקיץ הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully