וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות: 82:85 קשה לירושלים על הפועל חיפה

הקבוצה במומנטום הגרוע בליגה התקרבה להפתעה עם הצגה של טילמן, אך המארחת שמרה על הרצף בחיים בזכות בראון וקרינגטון

זה הלך הרבה יותר קשה ממה שהפועל ירושלים ציפתה, אך בשורה התחתונה - רצף הניצחונות המדהים שלה עדיין בחיים. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' שרדה מותחן אדיר בארנה בדרך ל-82:85 מול הפועל חיפה, במה שהיה ניצחונה ה-13 ברציפות בכל המסגרות. הקבוצה של שרון דרוקר, שנמצאת במומנטום הגרוע ביותר בליגה ולא ניצחה כבר חודשיים, התקרבה להפתעה בארנה אך בדיוק כפי שקרה לה בחצי גמר הגביע נגד הקבוצה מהבירה, היא נחלה מולה הפסד כואב.

החיפאים הגיעו עם סגל דליל במיוחד ועם שלושה זרים בלבד, אך זה לא מנע מהם להפתיע את המארחת ואת הבעלים החדש מתן אדלסון שהגיע לצפות. ג'סטין טילמן התפוצץ כבר מהרגע הראשון, אייזיאה קאזינס בלט מול האקסית, וגם וויל ריימן הצטרף והוביל ריצת 1:15 ברבע השלישי. ירושלים לא אמרה נואש, בעיקר בזכות האקס פקטורים ברנדון בראון וטי ג'יי קליין, שיחד עם קאדין קרינגטון דאגו לשמור על הבית גם הערב.

בראון הוביל את רשימת הקלעים בצד המנצח עם 19 נקודות כשקרינגטון מוסיף 17, זאק הנקינס קלע 13 וקליין הוסיף 12. טילמן התפוצץ בצד המפסיד עם 31 נקודות ו-10 ריבאונדים, קאזינס הוסיף 18.

קלעו להפועל ירושלים: ברנדון בראון 19 (6 מ-15 מהשדה), קאדין קרינגטון 17 (3 מ-11 מהשדה), זאק הנקינס 13, טי ג'יי קליין 12 ו-7 ריבאונדים, ספידי סמית' 8, מארקס מייריס 5, איתי שגב 5, נועם יעקב 3, אור קורנליוס 3.

קלעו להפועל חיפה: ג'סטין טילמן 31 ו-10 ריבאונדים, אייזאה קאזינס 18, וויל ריימן 15 ו-9 ריבאונדים, אנתוני היקי 11 (5 מ-16 מהשדה), 7 ריבאונדים, 12 אסיסטים ו-5 חטיפות, עמית שמחון 6 (2 מ-9 מהשדה), גור לביא 1. ספנסר וייס שותף (20 דקות) ולא קלע.

טי ג'יי קליין, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
תרם לניצחון. קליין/דני מרון
מתן אדלסון, בעלים הפועל ירושלים. דני מרון
אורח בארנה. מתן אדלסון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: שלשה קשה של קאדין קרינגטון, על סוף שעון ה-24 ועם הקרש, העלתה את ירושלים ל-2:3 בדקה הראשונה. האורחת הגיבה היטב, ואקס ירושלים אייזיאה קאזינס קבע 3:7 חיפאי עם שלשה. טי ג'יי קליין צימק עם שלשה, קרינגטון הפך מהעונשין וזאק הנקינס קבע 9:12. ג'סטין טילמן עשה ככל העולה על הרוחו בצבע, והנקודה התשיעית שלו קבעה 14:16 לחיפה. אנתוני היקי השלים ריצת 4:14 וקבע 16:23 מפתיע לאורחת. עד סיום הרבע הצליחה המארחת להקטין מעט, וחיפה הוליכה 23:28 אחרי עשר דקות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון מול שחקן הפועל חיפה אייזיאה קאזינס. דני מרון
ירושלים התקשתה בפתיחה. קרינגטון מול קאזינס/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים מארקס מייריס מול שחקן הפועל חיפה וויל ריימן. דני מרון
מאבק בארנה. ריימן מול מייריס/דני מרון

רבע 2: איתי שגב צימק עם הטבעה, טילמן החל לאיים גם מרחוק ושלשה שלו קבעה 25:31. הגבוה של שרון דרוקר המשיך לככב, ברנדון בראון עורר את ירושלים עם שתי שלשות. האורחת שמרה על ההובלה, עד שאור קורנליוס הפך ל-39:40. שלשה נוספת של בראון השלימה ריצת 0:10, קאזינס עצר את כדור השלג עם צליפה משלו וצימק ל-45:42 במה שהיה הסל האחרון של המחצית.

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון מול שחקן הפועל ירושלים ברנדון בראון. דני מרון
השלשות שלו שינו את המומנטום. בראון/דני מרון

רבע 3: ספידי סמית' קלע סל מהיר בפתיחת המחצית השנייה, חיפה הפכה ל-47:48 עם שלשות של טילמן ו-וויל ריימן. צמד החיפאים המשיכו בשלהם, וריימן השלים ריצת 1:15 שקבעה 48:57. בראון שוב השאיר את ירושלים בתמונה עם שתי שלשות, אך חיפה הענישה פעם אחר פעם ושלשה אדירה של קאזינס הגדילה ל-54:63. נועם יעקב ומארקס מייריס הצטרפו לחגיגת השלשות בארנה, קרינגטון הקטין ל-65:62 חיפאי בסוף הרבע.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מכשול לא צפוי. דז'יקיץ'/דני מרון

רבע 4: סלים של הנקינס וקליין סידרו מהפך ו-69:71, דרוקר הזעיק פסק זמן שלאחריו קלע עמית שמחון את הנקודות הראשונות שלו מחוץ לקשת. קליין, שהתברר כאקס פקטור של דז'יקיץ' הערב, הגיב עם ארבע נקודות רצופות ולאחריו בראון צלף שלשה שקבעה 72:78. קרינגטון כבר חשב שהוא סוגר סיפור עם שלשה, אך שמחון וקאזינס צימקו ל-81:79. קרינגטון וסמית' דייקו מקו העונשין, חיפה החטיאה זריקה בלתי אפשרית ממגרש שלם וירושלים חגגה 82:85.

משחקי יום שני בליגת העל:

הפועל גליל עליון - הפועל אילת (17:30)
הפועל גלבוע/גליל - עירוני קרית אתא (19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully