וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת המתאוששת עם ניצחון 4 ברציפות, גלבוע/גליל עמוק במקום האחרון

הקבוצה של בוסקאליה גברה בחוץ 72:79 על גליל עליון, נועלת הטבלה פספסה הזדמנות לצמצם פערים ב-87:75 הביתי לקרית אתא

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

המחזור ה-21 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים שהגדילו את הפערים בתחתית. בעוד נועלת הטבלה הפועל גלבוע/גליל פספסה הזדמנות לגרור למטה את עירוני קרית אתא כשנכנעה לה בבית 87:75, הפועל אילת המתאוששת רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות ב-72:79 על הפועל גליל עליון.

נתנאל ארצי, שחקן הפועל אילת. דני מרון
אילת המשיכה במומנטום. ארצי/דני מרון

הפועל גליל עליון - הפועל אילת 79:72

עם ארבעה ניצחונות רצופים מתוך שבעה בסך הכל שצברה העונה, הפועל אילת ממשיכה בבריחה המרשימה שלה מהתחתית. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה השלימה דאבל עונתי על המארחת שכבר הבטיחה את מקומה בבית העליון, ועם בית תחתון מוצלח היא עוד יכולה למצוא את עצמה בפלייאוף כנגד כל הסיכויים.

אילת השתלטה על המשחק מהפתיחה עם רבע ראשון טוב ויתרון 27:42 לקראת המחצית, אך גליל עליון צימקה ל-42:32 במחצית. הקבוצה של ברק פלג יצרה לעצמה מומנטום וחזרה למשחק ברבע השלישי, אותו סיימה בפיגור של שתי נקודות בלבד.

דיישון בוקר הפך את התוצאה חמש דקות לסיום, אוסטין טילמן ואנטוניוס קליבלנד קבעו 66:72 אילתי שתי דקות לסוף, אך אז המארחת רשמה קאמבק כשרועי הובר צימק לנקודה בלבד. המומנטום הגלילי נעצר עם החטאה של ברייס וושינגטון בצבע ושני איבודים קריטיים, שאפשרו לאילת לסגור ניצחון לפני המסע הארוך הביתה. אנטוניוס קליבלנד הוביל את המנצחת עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, אריק גריפין הוסיף 17. בצד המפסיד בלט דיישון בוקר עם 21, רועי הובר וברייס וושינגטון הוסיפו 13 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. דני מרון
בסכנת ירידה ממשית. בית הלחמי/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - עירוני קרית אתא 87:75

העונה הקשה של הקבוצה מגן נר נמשכה עם הפסד ביתי לקרית אתא שפתחה ממנה פער של שלושה ניצחונות, ובנוסף נקבע סופית כי אריאל בית הלחמי יתחיל את הבית התחתון מהמקום האחרון ושני ניצחונות מתחת להפועל חיפה.

האורחת עלתה ליתרון בזכות רבע ראשון התקפי טוב של 20:26, והיא שמרה על יתרון יציב למרות שקצב צבירת הנקודות דעך עד להפסקה. עמית זיס צמצם ל-43:41 בלבד בפתיחת המחצית השנייה, אך אז האורחים פתחו מבערים ועלו ליתרון דו ספרתי.

גלבוע/גליל ניסתה שוב להתקרב כשהקטינה לארבע בלבד, אך גם הפעם הקבוצה של שרון אברהמי הגיבה עם בריחה ל-16 הפרש שממנו בית הלחמי כבר לא חזר. דיאנטה גארט הוביל את המנצחת עם 24 נקודות, שאבון לואיס הוסיף 19 וכרם משעור התקרב לדאבל דאבל עם 9 נקודות ו-12 ריבאונדים. 25 נקודות של רוברט פרנקס לא הספיקו למפסידה.

משחקי המחזור ה-22:

הפועל חולון - הפועל גליל עליון 73:83
הפועל חיפה - עירוני נס ציונה
בני הרצליה - עירוני קרית אתא
הפועל אילת - הפועל תל אביב
הפועל באר שבע - הפועל גלבוע/גליל
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully