וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק דרשה, ליאל עבדה ישוב לסקוטלנד מיידית ולא ימריא לשוויץ

26.3.2023 / 9:45

בנבחרת ישראל רצו להשאיר את שחקן ההתקפה למרות הפציעה, אך קבוצתו רצתה שיתחיל בשיקום בהקדם. על התיקו נגד קוסובו: "זו ריצת מרתון, לא ספרינט"

תקציר: כל שערי הערב ממשחקי מוקדמות יורו 2024, יום שישי 24.3/ספורט1

ליאל עבדה ישוב באופן מיידי לסקוטלנד ולא ייצא עם נבחרת ישראל לשוויץ. שחקן ההתקפה הפצוע לא כשיר להיכלל בסגל למשחק הבא במסגרת מוקדמות יורו 2024, אולם כחלק מהרצון ליצור גיבוש ואחדות בנבחרת, בנבחרת רצו שיטוס איתם בכל מקרה ויהיה חלק מההתכנסות. סלטיק, קבוצתו של עבדה, דרשה ממנו לחזור מיידית לגלאזגו כדי שיתחיל בטיפול במהרה.

בסלטיק מקווים שעבדה ישוב בהקדם לכשירות מלאה ולכן רוצים לפקח מקרוב על תהליך השיקום שלו. בנבחרת ישראל הדגישו כמה הורגש חסרונו של עבדה במשחק נגד קוסובו אמש (שבת), ומחזיקים אצבעות שכבר בהתכנסות הבאה הוא יוכל לתרום למאמצי ההעפלה ליורו.

ליאל עבדה, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
לא יוכל לעזור לנבחרת ישראל הפעם. ליאל עבדה/דני מרון

עוד על ליאל עבדה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בתוך כך, בנבחרת התאכזבו מהתיקו 1:1 מול הקוסוברים בבלומפילד, אך הזכירו שמדובר במשחק הראשון בקמפיין ומשוכנעים שהמאבק על הכרטיס לאליפות אירופה יתנהל עד הרגע האחרון. "זו ריצת מרתון ולא ספרינט", אמר שחקן בנבחרת, "ברור שציפינו לנצח, אבל ידענו מראש שזה בית שוויוני שמצד אחד אפשרי לנצח בכל משחק, אבל מצד שני זה מאוד קשה". היום ימריאו אלון חזן ושחקניו לשוויץ, אותה הם מאמינים שאפשר לנצח למרות העליונות שלה על הנייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully