וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 נקודות ו-11 ריבאונדים לדני אבדיה בניצחון על סן אנטוניו

הישראלי שוב עלה בחמישייה בהיעדרם של ביל וקוזמה, רשם ספרות כפולות משחק שלישי ברציפות וגם הוסיף 6 אסיסטים, הוויזארדס עצרו את רצף ארבעת ההפסדים עם 124:136 ביתי על הספרס ושמרו על חלום הפליי-אין

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה רשם הלילה (בין שישי לשבת) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר ב-NBA. הוא קלע 21 נקודות, קטף 11 כדורים חוזרים וגם מסר 6 אסיסטים בדרך לניצחון הביתי 124:136 על סן אנטוניו ספרס, שמשאיר את וושינגטון בתמונת הפליי-אין - הוויזארדס במאזן (33:41), רחוקה שני משחקים משיקגו בולס שבמקום העשירי.

וושינגטון הגיעה למפגש הלילה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וחסרה פעם נוספת את הפצועים בראדלי ביל וקייל קוזמה, אבל הישראלי רשם דאבל-דאבל שני בשלושת המשחקים האחרונים וחצה את רצף 20 הנקודות בפעם השביעית מאז ערך הופעת בכורה בליגת הכדורסל הטובה בעולם בדצמבר 2020.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
דני אבדיה מרחף נגד הספרס/GettyImages, Jess Rapfogel

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אבדיה פתח בחמישייה גם הלילה ובסך הכל קלע 9 מ-14 מהשדה (3 מ-6 מחוץ לקשת, 0-1 מהעונשין), גם חטף פעם אחת ואיבד שני כדורים ב-34 דקות על הפרקט. הישראלי שוב ירד למחצית עם 14 נקודות, כפי שקרה לו בלילה שבין רביעי לחמישי נגד דנבר, אבל קלע יותר מ-2 נקודות הפעם והוויזארדס חזרו למסלול הניצחונות.

את קלעי וושינגטון הוביל קורי קיספרט שרשם שיא קריירה של 26 נקודות, דלון רייט קלע 24 וקריסטאפס פורזינגיס קלע 23 נקודות והיה רחוק כדור חוזר מדאבל-דאבל. בשורות סן אנטוניו רשם קלדון ג'ונסון דאבל-דאבל של 30 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully