וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב נגד הכבשה השחורה מהרצליה

24.3.2023 / 17:35

המחזור ה-21 בליגת העל (20:45): אחרי ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקים בשנה האחרונה, כולל תבוסה בסיבוב הראשון והפסד בגמר הגביע, תארח הקבוצה של פרנקו את החבורה מהשרון

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל יימשכו מחר (שבת, 20:45) בהיכל שלמה שם תארח הפועל תל אביב את בני הרצליה. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני במאזן של 16 ניצחונות ו-4 הפסדים, ואילו הרצליה מדורגת במקום השביעי כשבמאזנה תשעה ניצחונות ו-11 הפסדים. בסיבוב הראשון הביסה הרצליה את הפועל תל אביב 82:110. מאז פתיחת העונה שעברה נפגשו הקבוצות חמש פעמים, הרצליה ניצחה בארבעה משחקים, כולל בגמר גביע המדינה, והפועל תל אביב ניצחה רק בגביע ווינר העונה.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי ניצחון החוץ על ורוצלאב שהבטיח לה את יתרון הביתיות בשמינית גמר היורוקאפ. הבשורה הגדולה מבחינת האדומים במשחק היה החזרה של תומר גינת במהלך הרבע הרביעי אחרי שבועיים של פציעה, והכוכב הישראלי של האדומים יהיה כשיר למשחק הקרוב גם כן. בהפועל רואים בהרצליה כסוג של כבשה שחורה ונחושים מאוד לנקום בהם על ההפסדים המרים שהנחילו להם בשנה וחצי האחרונות.

רוברט קרטר, בני הרצליה. דני מרון
צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרצליה. קרטר/דני מרון

המומנטום השלילי של בני הרצליה נקטע באמצע השבוע עם ניצחון חוץ יפה ברוממה על הפועל חיפה. הקבוצה של אורן אהרוני שמרה על סיכוי להיכנס לבית העליון והיא יודעת שאם תנצח את שני המשחקים שנותרו לה, ובמקביל עירוני נס ציונה תפסיד את שני המשחקים, הם ייכנסו לשישייה הראשונה, כשבכל סיטואציה אחרת הרצליה תשחק העונה בבית התחתון. מי שחזר לעצמו במשחק האחרון היה כריס באב אחרי פציעה וכושר אישי פחות טוב, ובהרצליה מקווים כי ימשיך במומנטום גם בהיכל שלמה. רוברט קרטר, שערך את הבכורה שלו באמצע השבוע אחרי עונה שלמה של פציעה, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully