וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חגג עם צמד את שיא ההופעות הבינלאומיות: "כל כך גאה"

הפורטוגלי הפך לשיאן העולמי במדי הנבחרת עם ההופעה ה-197 שלו והשלים עוד הישג נדיר, המאמן רוברטו מרטינס שיבח את הגישה שלו: "הראה מחויבות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו כבש בפנדל והפציץ כדור חופשי כשקבע אתמול (חמישי) שיא חדש והפך לשחקן עם הכי הרבה משחקים בינלאומיים בניצחון 0:4 של פורטוגל על ליכטנשטיין בפתיחת מוקדמות יורו 2024.

רונאלדו חגג את משחקו ה-197 במדי הנבחרת, ועבר את השיאן הקודם, באדר אל-מוטאווה מכוויית. הוא כבש פנדל בדקה ה-51 מול הנסיכות הקטנטנה, כשהמארחת עלתה ל-0:3, והוסיף את הרביעי עם בעיטה חופשית יפה שהקפיצה את הקהל.

ז'ואאו קנסלו העלה את פורטוגל ליתרון בדקה השמינית עם חצי וולה מרחוק, ברנרדו סילבה הוסיף את השני 70 שניות מפתיחת המחצית השנייה. רונאלדו, שמלאו לו 38 בחודש שעבר, הגדיל את מאזנו, שהיה עוד לפני אתמול שיא השערים בכדורגל הבינלאומי, ועלה ל-120 גולים במדי פורטוגל.

כזכור, רונאלדו הורד לספסל על ידי המאמן הקודם פרננדו סנטוס בשני המשחקים האחרונים של פורטוגל במונדיאל בשנה שעברה בקטאר, שם הפסידה ברבע הגמר למרוקו. מנגד, מאמן פורטוגל החדש, רוברטו מרטינס, שיבח את ההשפעה החיובית של שובר השיאים רונאלדו.

עוד בוואלה!

רונאלדו מודה: הייתי בשפל אחרי יונייטד, חשבתי לפרוש מהנבחרת

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל

תקציר: פורטוגל - ליכטנשטיין 0:4/ספורט1

"זה היה מאוד מאוד חיובי", אמר מרטינס על הניצחון, "זה היה הצעד המתבקש לאור הגישה והעבודה שעשינו באימונים. זה תמיד מאוד קשה לשחק סוג כזה של משחקים, אבל הדרך שבה שיחקנו עם הכדור ואיך שביטלנו את ליכטנשטיין הייתה חשובה מאוד".

מרטינס, מאמן בלגיה לשעבר, לא שינה הרבה בהרכב בהשוואה לזה שהיה בקטאר. "התחלנו טוב את המחצית הראשונה אבל אז קצת נרגענו", אמר מרטינס. "אנחנו צריכים לגדול במשחקים האלה. ההופעה במחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. זו הייתה הזדמנות לצבור שלוש נקודות, ויותר מזה, עבור השחקנים להכיר אותי ואותי אותם. זה תמיד מסובך כשיש לך הרבה שחקני יריב מול השער. אתה צריך לשלוט ברגשות שלך, אתה לא יכול להיות אינדיבידואלי מדי".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג במדי נבחרת פורטוגל. רויטרס
כיף לראות אותו מחייך. רונאלדו/רויטרס

מרטינס החזיר את רונאלדו להרכב הפותח והיה מאושר מתרומתו של בן ה-38. "זה קמפיין חדש. חשוב לשחקן להראות מחויבות ושנוכל להשתמש בניסיון שלו, וכריסטיאנו מראה את זה", הוסיף המאמן.

רונאלדו, שחוזר לעצמו מבחינת כובישים ועומד על 11 שערים ב-11 משחקיו האחרונים, רק כתב בסיום: "תחושות כל כך טובות לשחק שוב ולהבקיע בנבחרת הלאומית שלנו ובאצטדיון מיוחד בשבילי. גאה להיות השחקן עם הכי הרבה הופעות אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully