וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נצמדה לאולימפיאקוס בפסגה, מכבי תל אביב מתקרבת לפלייאוף

הבלאנקוס הביסו את וירטוס 79:96, היוונים נכנעו 90:75 לפרטיזן (4 למדר). ז'לגיריס הפסידה לפנרבחצ'ה, ולנסיה למונאקו. הצהובים רחוקים שני משחקים מהמקום השמיני, מילאנו חזרה למאבק

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

העונה הסדירה היורוליג מתקרבת בצעדי ענק לסיומה והערב (שישי) קיבלנו חמישה משחקים שנעלו את המחזור ה-30. המוליכה אולימפיאקוס הפסידה לפרטיזן בבלגרד, סגניתה ריאל מדריד הביסה את וירטוס בולוניה, מונאקו הרביעית הכניעה את ולנסיה והבטיחה את רבע הגמר, ופנרבחצ'ה הסתדרה עם ז'לגיריס. מילאנו הביסה את באיירן מינכן וחזרה למאבק על השלב הבא.

טיילר דורסי פנרבחצ'ה. דני מרון
ניצחון חשוב. דורסי/דני מרון

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה 79:87

שלושה הפסדים בארבעת המשחקים הקודמים פגעו משמעותית בסיכוייה של קבוצת הפאר הטורקית להשיג את יתרון הביתיות בסדרת רבע הגמר, אך כעת היא הצליחה להתאוששה ושמרה על סיכוי תיאורטי להדביק את מונאקו הרביעית - אף שחסרה את סקוטי ווילבקין ודיישון פייר הפצועים. הליטאים, שהביסו את פנר ב-20 הפרש בסיבוב הראשון, סופגים הפסד שמסבך אותם במאבק על הטופ 8, אך נכון לרגע זה הם עדיין חזק בתמונה.

המארחים פתחו טוב יותר, נהנו מיכולת טובה של מרקו גודוריץ' וטוניה ג'קירי, צלפו שמונה שלשות במחצית הראשונה וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 35:46. היתרון הזה לא הוטל בספק עד הסיום, ופנרבחצ'ה פתחה פער של משחק אחד ממכבי תל אביב במקום החמישי. מז'לגיריס השמינית, אגב, עומד היתרון הצהוב על שני משחקים, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. נייג'ל הייז-דייויס סיים כקלע המוביל עם 19 נקודות, טיילר דורסי הוסיף 15 וגודוריץ' 14. רולאנד סמיתס קלע 18 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי אוקובו, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שומרים על המקום הרביעי. אוקובו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מונאקו - ולנסיה 79:90

מי שעשויה להיות יריבתה של מכבי תל אביב בפלייאוף עדיין נלחמת על המקום השלישי וצמודה חזק לברצלונה, כשלשתי הקבוצות מאזן זהה. כעת, עם ניצחון חמישי ברציפות, הבטיחה הקבוצה מהנסיכות את העפלתה לפלייאוף, ותקווה לשמור לכל הפחות על המקום הרביעי המקנה יתרון ביתיות ברבע הגמר. עדיין ללא מייק ג'יימס, לחצה המארחת על הדוושה ונעזרה בריצת 2:15 ברבע השני כדי לברוח ל-34:45, כשג'רון בלסינגיים מעל כולם. ג'יימס ווב עוד הוריד ל-71:67, אך לא יותר, והנחמה היחידה שלו ושל קבוצתו היא ההפסדים של יתר המתחרות על הטופ 8. בלוסינגיים הוביל עם 14 נקודות, כריס ג'ונס קלע 17 למפסידה.

שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון ושלשה משוגעת. יאבוסלה/GettyImages, Roberto Finizio

וירטוס בולוניה - ריאל מדריד 96:79

ריאל מדריד חזק בתמונת המקום הראשון, וירטוס כבר לא תגיע העונה לרבע הגמר. הבלאנקוס פתחו בסערה וטסו ליתרון דו-ספרתי מהיר בניצוחו של גרשון יאבוסלה. מרקו בלינלי להט בצד השני וניסה להחזיר את קבוצתו לעניינים, אך במחצית הוליכו המדרידאים 33:50, אחרי שלשה מדהימה של יאבוסלה כמעט ממגרש שלם. מריו הזוניה לקח פיקוד במחצית השנייה והבטיח ניצחון, בערב של 26 נקודות (8 מ-11 ל-3). יאבוסלה הוסיף 24. לבלינלי היו 26 שלא הספיקו בצד השני. היעדר.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר מול אולימפיאקוס. מתוך הטוויטר של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
צמוד למכבי תל אביב. ים מדר/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פרטיזן בלגרד

פרטיזן בלגרד - אולימפיאקוס 75:90

בסיבוב הראשון זה נגמר ב-29 הפרש לאדומים מפיראוס, וכעת הגיעה הנקמה של ז'ליקו אוברדוביץ', שנצמד למכבי תל אביב ועשה צעד גדול אל עבר רבע הגמר. פרטיזן נטלה את ההובלה בפתיחה, וברבע השני טסה ל-26:40. מוליכת הטבלה נגסה ביתרון במהלך הרבע השלישי, סאשה וזנקוב הוריד ל-50:46, אך דנטה אקסום השיב את הסרבים ל-54:65 בפתיחת הרבע האחרון עם דאנק מהדהד, ומשם אולימפיאקוס כבר לא חזרה, וכעת לה ולריאל מדריד השנייה מאזן זהה. ג'יימס נאנלי הוביל עם 19 נקודות, קווין פאנטר הוסיף 17, ים מדר קיבל 15 דקות (רובן במחצית הראשונה) והשיב עם 4 נקודות (1 מ-4 מהשדה), 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. מנגד הוביל שאקיל מקיסיק עם 21, וזנקוב נעצר על 6 בלבד.

בילי בארון, אולימפיה מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
שוב במאבק. בארון/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיה מילאנו - באיירן מינכן 74:99

המארחת ניצלה את ההפסדים של יריבותיה על הטופ 8 וחזרה למאבק. האיטלקים להטו בפתיחה וסגרו רבע ראשון אדיר של 8:25. ברבע השני צמח הפער ל-11:36, ומשם והלאה כל שנותר לבאיירן היה רק לנסות ולהמתיק את הגלולה, וגם זה לא ממש עבד לה. שבאז נאפייר שוב כיכב עם 20 נקודות, מנגד רק אנדראס אובסט (27 נקודות, 7 מ-11 -ל3) הופיע

השבוע הבא יהיה עמוס במשחקי יורוליג ויכלול שני מחזורים, כשהראשון ייפתח ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully